Viata unui "om mare"

Deci perioada asta este foarte stresanta pentru mie,pe langa sesiunea care imi mananca viata mai fac si practica pentru scoala.nu as vrea sa ma plang in legatura cu asta ca eu am ales sa fac asta deabia acum...
Deci ma bucur ca din sesiune mai am doar  2 examene(unul dintre ele astazi :)) ) si unu saptamana viitoare si dupa scap de un stres:)) Deci eu am o problema cand fac un lucru petru prima data ,imi ia ceva timp sa ma adaptez dar dupa imi este mai oky:)))
 Deci astazi (chiar daca este 3:16) o sa scriu despre practica pe care o fac.Am inceput de saptamana trecuta  si pot spune ca imi place  ce fac acolo,doar ca de ieri am intampinat niste probleme.In primul rand nu sunt o persoana foarte atenta,nu imi mai aduc aminte daca atunci cand eram mai mica eram mai ateta,cert este ca in momentul de fata nu prea mai sunt atenta.Fie m-au pus sa numerotez nsite chestii,si eu bineinteles am scapat o chestie la numerotat si era sa se strice toata chestia care o facea tipa.Deci dupa experieta asta incerc sa fiu mai atenta dar na nu stiu ce sa zic,eu personal ma gandeam ca nu angajam pe cineva care nu poate numerota ceva.
 Alta chestie care mi s-a intamplat tot ieri era sa fac o chestie care am vazut-o inainte la tipa ,metionez ca acel lucru l-am invatat si la scoala doar ca eu sunt foarte selectiva cu lucrurile la care sa fiu atenta ca na o sa o invat la job.Fie  am scos-o pana la urma cu ajutorul unui coleg dar sincer nu stiu ce a gandit tipul ,eu una as fi foarte sceptica despre persoana pe care o ajutat cu chestia aia.Fie incerc ca din fiecare greseala sa invat ceva,daca nu as face asta sigur as deveni foarte depresiva. Am niste"ganduri negre"deoarece azi ar trebui sa repet ce am facut ieri doar ca mie frica efectiv sa nu sparg ceva,nu stiu daca sunt"normale" fricile astea care imi dau insomnii dar vad cum trec peste ele.
 Cam asta este o particica din viata de adult cu care trebuie sa ma obijnuiesc.
  N

Comentarii

Postări populare