Board games-partea 1

Zilele astea am fost la un event bazat pe board games,eu nu prea stiu nimic despre ele adica inafara de monopoly si remi nu am jucat alte boardgames.:))) Cum am scris in alt articol prin decembrie cum a "aprofundat" acest ti,p de jocuri:)))
 Fie un tip care l-am cunoscut atunci m-a invitat la o seara de boardgames cu niste amici care ii cunoaste ei,bineineles ca la prima iesire nu am putut si am mers de data asta.:)))
 Fie am mai adus alt tip care si el era intr-un fel  incepator si na ne-am intalnit cu tipul care m-a invitat,pentru mine a fost cam awkward pentru ca eu am crezut ca acest event trebuie sa fie sambata trecuta si mi-a zis ca nu este atunci.In schimb ca un tip mi-a zis daca vin pe la el sa "vedem"un film si na bineinteles ca am refuzat chiar daca sunt singura nu ma incurc chiar cu oricine chiar si pentru o noapte.
 Fie ne-am comportat eu zic normal si na cand am ajuns acolo ne-am cam separat adica eu si tipul care era si el incepator  am mers la o masa si ne-a luat ceva pana sa ne acomodam si sa gasim jucatori dar totul s-a sfarsit cu bine.:)) Acum fara sa supar vreun cunoscator de boargames sper sa mi se ierte greselile legate de numele unor jocuri jucate ca inca nu sunt familiarizata cu ele.
 Ca prim joc a fost ceva legat de Regele din Tokyo ude montrii adica noi trebuie sa facem 20 de puncte sa castigam jocul,parte funny era ca in oras puteau sta doar 2 monstri si ce era amuzant erau ca puteam ataca jucatori din oras dar si dinafara  si puteam cumpara abilitati.Chiar daca nu am castigat si am fost pe locul 2 m-a consolat faptul ca fetele au dominat jocul asta.:)))
Alt joc jucat a fost o chestie asemnatoare cu saboteur numai ca aici trebuie sa construim un oras.:)) Jocul mi-a dat si imi da bataia de cap deoarece sunt si niste omuleti care la sfarsit te ajuta sa castigi puncte,fie macar nu am fost pe ultimul loc si am avut noroc.:)))
Am mai jucat povesti de groaza,doar 1 poveste am putut rezista ca se citea un rezumat si noi trebuie sa descoperim cauza decesului si de ce,a fost freaky ne-a luat 15 minute si tot nu am rezolvat-o:))).
A mai fost unu unde se tragea o intamplare si din cartile care le aveam noi in mana trebuie sa alegem ceva care ni se parea ca este amuzant.Jocul asta a fost foarte amuzant pana  cand am dat de nisite expresii in engleza americana care nu le-am inteles si mie personal nu mi s-a mai parut amuzant.
 Apogeul a fost un fel de mafia doar ca aram liberari vs fascisti unde personajul personal a fost Hittler.:)) Deci la jocul ala am ras foarte mult si daca o sa revin la event-urile lor viitoare voi vrea neaparat sa-l joc, Ca bani cheltuiti am cheltuit cam 30 lei unde a intrat o pizza si bauturi,oricum in viitor o sa imi aduc eu de mancare si baut ca ies mai ieftin.:)
 Daca v-a placut si vreti si voi sa veniti pe viitor  va spun ca ei sunt Shadow Events si cine stie poate vom juca jocuri in viitor.:)
 Va pup cu drag,
  N

Comentarii

Postări populare