Sfarsitul sesiuni-Yeiii!!!!!

Deci vineri am avut ultimul examen de la ora 16(nu inteleg de ce asa tarziu) dar na,nu ma duc chiar daca mi-am facut prezentarea.Nu ma duc ca nu inteleg de ce sa imi pierd 2-3 ore pt niste chestii care ar putea sa imi corecteze online,ma enerveaza si nu inteleg reticeta profesorilor la tehnologie tinand cont ca si ei folosesc....
 Fie acum fac o retospectiva a acestei "minunate"sesiuni care se termina.In primul rand a fost prima sesiune,deci a trebuit sa ma adaptez cerintelor,nu stiu cat de bine dar pe viitor vreau sa ma imbunatatesc adica sa iua note mai mari.
 Am avut 4 examene care au fost"intinse " in decursul a 3-4 saptamani,deci va dati seama ce oroare a fost pentru mine.Deci astea 3-4 saptamani am trecut prin niste stari,cel mai mult am realizat ca este o iluzie ca devine mai usor la scoala cu trecerea timpului,este chiar opus ....adica  la mine chiar asa este.Deci la examene am luat note micute cam 7-8....u vreau sa par tocilara dar am nevoie in acest moment al vietii de note cat mai mari deoarece vreau sa plec inafara dupa si acolo se cer note cat mai mari dar pana in acel punct mai am de trecut prin niste sesiuni.:))))
 A fost o perioada neagra deoarece mi-a fost cam greu sa ma adaptez la cerintele de acum dar sper ca am fost atenta si in viitoarea sesiune sa fac mai bine.
 Cam asta a fost,acum urmeaza vacantaaaa si vreau sa ies prin tara daca tot avem gratis la tren,va sfatuiesc si pe voi bucurati-va cat mai puteti de acest privilegiu.:))
 Vacanta pacuta,
  N

Comentarii

Postări populare