Vanatoarea de scrisori

Deci weekendul trecut a fost evenimentul propus de  "Livrez Dragoste",nu stiu cati le stiti dar sunt fetele acelea simpatice care  scriu scrisori de mana si le trimit oriunde le cer cumparatori.
 Oricum a fost prima data cand am colaborat cu ele,dupa cum ati ghicit am fost voluntar,am ales sa fiu voluntar si nu participant deoarece asa am putut sa aflu cum este echipa lor si cum sunt ele ca oameni.M-au impresionat deoarece am vazut ca sunt oameni simpli si au putut strange voluntari care au venit sa ajute si nu doar sa se planga ca nu le plac conditiile,nu zic ca  aici au fost conditii "dure" dar am prins alte evenimente unde oamenii doar se plangeau.
 Revenind la eveniment a fost un fel de treasure hunt in Muzeul National de Arta unde raspunsurile se regaseau in diferite tablouri,mai exact in aria dedicata Artei Europene.Eu am ales sa fiu pe salile unde erau expuse tablouri pictate de germani.Am avut 2 intrebari pe aceste sali,una era ceva inovator si era dedicat persoanelor cu dizabilitati(cei care nu vedeau,auzeau) si efectiv aceste persoane puteau atinge materialele care au fost folosite  la sculptura respectiva si a doua era despre un tablou unde se vedea o maimutica,ghicitoarea se refera sa gasesti ce este amuzant intr-un tablou,eu zic ca asta era:))
Oricum am putut sa ma plimb nestingherita in aceasta parte a muzeului,din pacate a fost prima data cand l-am vizitat dar sper ca anul acesta sa pot vizita mai multe muzee.Am ramas foarte surprinsa ce picturi se gasesc in muzeu,unele dintre ele sincer mi le-as dori si eu in casa.Inainte sa plec am facut si eu aceasta "calatorie"si am incercat sa dezlusesc ,ideea este ca la sfarsitul calatoriei fiecare participant primea o scrisoare de la aceste fete.Pana acum nu am mai putut participa la evenimente facute de fete dar a fost super si mi-a placut ca s-au interesat permanent daca noi voluntari suntem oky. A fost o experienta interesanta,am facut voluntariat si in acelasi timp m-am distrat si am putut "castiga"o scrisoare care mi-o doream de mult timp.:)
 Sper ca cei care nu ati auzit inca de "Livrez Dragoste" v-am facut o impresie placuta si celor care stiti sper sa ne vedem in viitor la evenimentele lor fie ca voluntari sau simpli participanti.
 Seara cu zambete sa aveti,
  N

Comentarii

Postări populare