Tableta Navitel te scoate din belele

imagine preluată de pe navitel.ro

             Hello, hello

Astăzi vorbim despre tablete dar nu orice tip, vorbim despre tabletele Navitel. Pentru cei care nu știu despre ele, vă spun eu că sunt cele care au incorporate sistemul GPS. Poate acum vă întrebați de ce vă recomand aceste tablete când sunt sute de aplicații pe net care vă pot ajuta. Păi răspunsul este chiar foarte simplu, mai bine dai un ban pe ceva care știi că își face treaba decât să stai să ghicești care aplicație chiar își face treaba.
Poate vă întrebați dacă bat câmpii cu ceea ce am scris mai sus dar din păcate vă spun din propria experiență. În vară când mi-am făcut călătoria prin țară am ajuns în Sibiu care nu este un oraș așa mare, am avut nevoie să ajung pe o stradă. Bineînțeles, eu ca străină nu știam și am folosit o aplicație care teoretic trebuie să mă ajute și care din păcate m-a încurcat mai mult. Faza amuzantă a fost că m-a făcut să mă plimb prin tot orașul într-o zi infernală de iulie. Poate unii ar zice că m-a făcut să înțeleg mai bine orașul dar eu contrazic, nu te ajută cu nimic să stai cu ochii lipiți de telefon să îți zică dacă ai ajuns.
 Ca să nu pățiți ca mine, am zis să vă recomand tableta Navitel T700 3G. Poate vă întrebați de ce vă recomand fix această tabletă. În primul rând, firma Navitel este specializată în producerea de software de navigație prin sateliți și cartografie; cu ei știți sigur că tablete sunt mereu actualizate. Recomand această tabletă deoarece mi se pare că se pretează cel mai bine pentru mașină. Pe lângă acestea are încărcător de mașină dar și de casă; așa știi sigur că nu se descarcă când ai fix nevoie de ea. Pe lângă acest lucru găsiți review, așa știți sigur că mai există cineva care a încercat-o înainte.
Aștept să îmi spuneți situații când GPS-ul v-a lăsat la greu, sunt foarte curioasă.:)

Comentarii

Postări populare