Adolescența, perioada când ne-am descoperit#2


Fată, Femeie, Swing, Lac, Web, Abendstimmung, Copac

Cu acest articol am acceptat provocarea de a susține Urban Up!, un proiect inițiat de Asociația De-a Arhitectura, care le oferă elevilor de liceu o bună oportunitate de a-și cunoaște orașul. Proiectul a fost derulat în anul 2017 în cadrul programului „Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun”. Totodată, pot fi organizate ateliere și în 2018, fie în licee, în săptămâna Școala Altfel, fie ca activități ale Clubului De-A Arhitectura. Detalii găsiți pe http://www.de-a-arhitectura.ro.

Am revenit și cu a doua parte din "peripețiile" mele din adolescență. Încep prin a spune că fac parte din copii  anilor 90, cei care s-au bucurat de toate concursurile făcute de diferite firme( sigur cunoscătorii știu la ce mă refer). Când eram eu adolescentă era la modă să jucam Yu-Gi-Oh!, nostalgii vor știi că era o bătălie unde fiecare carte reprezenta un monstru. Îmi aduc aminte de perioada când eram obsedată de acest joc, pachetele de cărți le găseam la librărie și costa 5 lei un pachet cu 10 cărți. A fost o perioadă foarte interactivă, să fiu sinceră a fost perioada când am învățat cu toți engleza bine; adică dacă nu știai engleză era imposibil să înțelegi ce făceau cărțile tale. Dacă stau bine să mă gândesc a fost unul dintre puține jocuri unde fetele erau mai multe dar băieții ne băteau. Din păcate am aruncat cărțile și acum îmi pare super rău, cred că eu și sora mea ajunsesem la 500 cărți împreună, acum îmi dau seama câți bani am aruncat.:))

Când aveam vreo 15-16 ani am început să jucăm serios elasticul, știam jocul și înainte dar ne-am dat noi fetele seama că îi puteam atrage și pe băieți. Cei care ați apucat să jucați știți că după ce stăpânești "bazele" poți începe să joci cu un partener. Noi ca șmecherele mereu fraieram băieții să ni se alăture, veneam cu frazele alea tipice pentru adolescenți gen "dacă aș cădea știu că ai fii acolo să mă prinzi" sau "tu îmi dai încredere în mine și voi reuși".

Ultima chestie faină la vremea aceea dar pe care nu o recomand acum este înotatul în piscină noaptea. Îmi aduc aminte că în primul an când am mers cu colegii din liceu la mare am făcut nebunia asta, dar până să vă povestesc țin să menționez că erau și profesorii cu noi.  Atunci noi săteam în cabane și îmi aduc aminte cum a venit un coleg și a bătut la toată lumea și ne-a spus, bineînțeles că toți am venit. A fost interesant să înoți noaptea dar acum îmi dau seama ce noroc am avut și nu s-a întâmplat nici o tragedie. Îmi aduc aminte că a fost ceva magic mai ales că era și băiatul pe care îl plăceam și bineînțeles că am înotat împreună. A fost o nebunie de adolescenți pe care nu o regret, am rămas cu niște amintiri frumoase în cele din urmă.:)

Comentarii

Postări populare