O fotografie face cât o mie de cuvinte#1



Câteodată mă fură gândurile și mă gândesc cât de norocoasă sunt că am o familie care mi-a fost alături mereu. Știu că afară sunt multe suflete care nu au avut norocul meu și au ajuns în centre și de aceea articolul de astăzi este dedicat lor.   
 Fotografia pe care o vedeți face parte din proiectul Mână cu Mână unde copiilor din plasament li s-au pozat mâinile de către fotograful Horia Manolache . Fotografiile unde sunt prezentate dorințele copiilor au fost însuflețite de Gabi Toma; mai multe detalii despre proiect găsiți aici:  http://manacumana.ro/ .
 Am ales această poză deoarece mi-a rupt sufletul când am văzut că un copil de 10 se bucură dacă cineva vine și o vizitează. Am putut simți tristețea dar și singurătatea acest copil care crede că este uitată. Nu îmi pot imagina ce este în suflețelul acela mic, ce gânduri o încearcă sau acea incertitudine să nu știi când vei fii vizitată din nou.
 Chiar dacă acest copil este încercat de viață sunt impresionată de optimismul de care dă dovadă. Este un copil care se bucură de orice lucru nou și îmi arată că a păstrat aceea inocență. Ceea ce m-a impresionat cel mai mult sunt ceea ce consideră ea că este frumos; să fii cu familia și să fii în siguranță . Aceste lucruri îmi arată că îi este foarte dor de ei chiar dacă are activități care îi ocupă timp.
 Dragă copilule, sper  să îți păstrezi în continuare acest entuziasm și sper să ai parte de un viitor mai bun. Iar voi dragi mei care ați citit, sper că această poză v-a atins așa cum m-a atins pe mine și veți intra pe site să îi ajutați cum puteți pe acești îngerași.
                              

Comentarii

Postări populare