Amintiri la un pahar de vin

 Familia și experiențele din interiorul ei  sunt înțelese cel mai bine la un pahar de vin; nu-i de mirare că este o tradiție în Italia să petreci timp cu familia ta acompaniat de un pahar de vin. Mi se pare un miracol că italienii încă păstrează cu sfințenie această tradiție mai ales în aceste vremuri haotice unde avem impresia că tehnologia ne face să fim mai aproape de toți cei dragi.

Chiar dacă i-am dat exemplu pe italieni, am văzut că ușor-ușor și noi românii ne întoarcem la această normalitate aș spune eu, să petrecem timp fizic alături de familie și să ne  vedem mai putin online. Cred că pandemia pe care am trecut-o cu toții a avut un impact imens asupra nevoii nostre ca și oameni să putem sta cu cei dragi la o masă și să depănăm amintiri.

Primul lucru când s-au ridicat restricțiile a fost să organizez un picnic în parc cu familia mea și să ne bcurăm că ne putem vedea față-n față dup atâta timp.M-am apucat să organizez această ieșire și a trebuit să mă gândesc la alimente și băuturi. La alimente am spus că nu vom face clasic și mi-a venit mie idea genială să servim pizza cu salată și un pahar buuun de vin. Am decis să merg pe acest meniu pentru că sunt și mofturoși în familie și este extrem de greu să îi mulțumești pe toți. Ce ne unește este vinul, aici suntem cu toți de acord. Noi bem Feteasca Neagră pentru că este un vin bun și nu trebuie să fii cunoscător ca fii de acord cu afirmația mea. Mai mult, susținem producătorii locali pentru că și România are și se poate mândri cu vineri de calitate. 

Chiar dacă am spus că este un picnic nu am vrut să-l fac pe o păturică pentru că în familia mea sunt și oameni care au probleme cu coloana și m-am gândit în primul rând la ei, ca să nu aibe de suferit. Mă gândeam că nu au avut probleme de sănătate în perioada pademică, să aibe acum pentru că  am vrut să sărbătorim viața și timpul petrecut împreună.
După ce am stabilit toate aceste aspecte ne-am văzăt în parcul Tineretului, la una dintre căsuțe. M-am bucur că am văzut așa de multe persoane în parc și cel mai mult, că toata familia mea a răspuns pozitiv la invitație.Tatăl mereu are mereu aceași poveste pe care o spune când vede că la masă este sticla de Feteasca Neagră. Părinții mei sărbătoresc mereu momentul când au ales să fie împreună ca și un cuplu, totul s-a întâmplat din cauza unei provocări pierdute. Ei se știu de când aveau 18 ani dar când aveau vreo 22 de ani s-au revăzut la o petrecere și mama a pierdut o provocare unde era implicat și vinul. A trebuit să bea și i s-a făcut rău și tata a dus-o acasă și ca să-l recompenseze mama i-a sugerat că-l scoate la cinema ca să-i mulțumească.. De acolo totul este poveste pentru că eu și sora mea suntem rezultatul.
Chiar dacă nu era acest sortiment de vin atunci, au descoperit mai târziu că se apropie ca și gust și aproape la orice eveniment unde vin ei apare și această sticlă.
Ieșirea la picnic cu a mea familie a fost un succes răsunător pentru că m-am bucurat de ei, de aerul proaspat și de această poveste care mă amuză și în ziua de astăzi. Să numai spun că combinația de pizza, salată și vin a fost de vis; vă recomand cu căldură să o încercați măcar o dată-n viață.

Această poveste o aveam la sertar dar le mulțumesc celor de la SuperBlog2024 că mi-au dat ocazia să o împărtășesc și cu voi.
#TraditieVie  #UnVinInsemnat 

Comentarii

Postări populare