Spring SuperBlog2018, vestitorul primăveri


Fotografia postată de Claudia Patrascu.

Uite că urmează să vină și primăvara și o dată cu ea vine și unul dintre concursurile mele dragi: SuperBlog.
Chiar dacă am participat doar o dată, simt cum această competiție îmi intră în sânge și pot zice că este un fel de trigger; cam de aceea am și pus acest titlu.
Sincer mi-a fost dor de deadline-uri, perioadele în care nu aveam inspirație dar mai ales de surprize. Am avut parte de câteva de-a lungul competiției, majoritatea faine de unde am învățat ceva. Chiar dacă nu am cunoscut decât 2-3 persoane din această comunitate, am dus lipsa comentarilor funny de la fiecare probă.
 În ansamblu, bine te revăd vestitorule de primăvara și te rog frumos ca de data această să fii mai blând cu noi la note și aștept în continuare surprize ca să am de unde învăța.:)

Comentarii

Postări populare