Onore.ro-magazinul bărbatului elegant


Papion rosu catifea Andrews





  Bună, bună

 Astăzi m-am trezit cu o creativitate ieșită din comun și vreau să îți împărtășesc și ție; de aceea astăzi vorbim despre bărbați dar nu orice tip de bărbați. Ca să înțelegi mai bine despre ce tip de bărbat vorbesc ți-am propus un mic exercițiu din care m-aș bucura dacă mi-ai lăsă mai jos în comentariu alegerea ta. Exercițiu sună în felul următor: ești pe stradă și în fața ta vezi 2 tipi super care au stiluri total diferite. Unul îmbrăcat în stilul hipster și altul îmbrăcat elegant și nu mă refer că este îmbrăcat în clasicul costum( chiar dacă și acela este fain). Întrebarea mea este următoarea, ce stil vestimentar îți atrage atenția? Să fie oare neconformismul sau primează eleganța?

 Pe mine dacă m-ar întreba cineva aș răspunde că tipul elegant. Chiar dacă toată lumea ar crede că aș alege genul hipster( că na, cu acest gen am crescut) pentru mine tipii eleganți îmi inspiră încredere dar și corectitudine; ceea ce în zilele noastre se găsește rar. Am pățit acum ceva vreme să văd un tip care purta o cravata cu un Moș Crăciun, o cravată casual care m-a făcut să zâmbesc tot restul zilei.
Acum dacă tot suntem la capitolul zâmbet, cred că ceea ce voi spune în continuare ar aduce un zâmbet tuturor femeilor. Imaginați-vă 2-3 tipi îmbrăcați casual ar purta papioane din catifea , iar catifeaua să fie roșie. Uite așa un tip îmbrăcat normal ar ajunge icon pentru câteva sute de femei; din simplu motiv că poate un papion fashion. Așa că dragă bărbați care nu aveți idei pentru 1 și 8 martie, accesorizați-vă o ținută cu un papion de catifea. Așa le faceți un cadou inedit iubitelor și în același timp la câteva sute de femei, unele dintre ele singure care pot doar visa.
 Acum poate vă întrebați de ce am făcut exercițiul, am vrut să arăt că accesorile bărbătești dau o eleganță dar în același timp pot fii amuzante. Dacă am reușit sau deja erați fane, aștept poza cu ce accesori elegante au iubiți/soții voștri.

Comentarii

Postări populare