Blogger Lan Party XVII și de ce este bine să vii singur


Young gamer playing video game wearing headphone.

Prima mea ediție, nici nu știam de  ei și din ce am auzit acesta este al 6 lea an de când se efectuează. Cum am scris și în titlu am mers singură și mă bucur imens că am făcut acest lucru. Chiar dacă teoretic știam la să mă aștept m-a surprins super plăcut. S-a ținut la Impact Hub, un loc super fain( unde voi reveni) care duce foarte mult cu atmosfera din țările occidentale, de la design până la locul propriu- zis care vibrează( la propriu) de creativitate.

 Am încercat să vin mai devreme să mă înscriu la competițile de jocuri, cam acest lucru este atracția principală și chiar dacă am reușit nu m-am înscris. Nu m-am înscris că am stat de vorbă cu diferite persoane pe care nu le știam dar care ele mă știau. Chiar dacă am vizitat toate jocurile nu am jucat decât două, jocurile au fost mai mult pentru băieți.

 Mai departe vă voi spune ce jocuri au fost da vă rog să nu aruncați cu pietre în mine dacă nu le știu la toate numele.Încep cu VR-ul unde au fost 2 jocuri interesante: un simulator unde conduceai o mașină într-o cursă  dar și un alt joc unde  făceai ceva misiuni. Primul cu mașinile este super dar nu am avut curajul să îl joc deoarece nu mă pricep la mașini, al doilea în schimb a fost fain dar nu l-am jucat deoarece am văzut destul de multe secvențe de la înălțimi și eu am probleme.

Alte jocuri au fost PUBG un fel de Counter Strike la care m-am uitat, a fost și HeadStone unde mă oftic că nu mi-am adus aminte parola ca să îl joc.:(. A mai fost și FIFA, Mortal Combat și un joc super fain cu chitara pe care l-am jucat dar unde nu am făcut multe puncte, dar îl voi ține minte și poate îl viitor îl voi achiziționa. A mai fost o luptă între roboți la care nu știu cum se face dar nu am prins NICI O LUPTĂ, a fost ghinion sau ce?:))
Ultimele 2 jocuri de care vorbesc au fost interesante, încep cu unul unde aveai nevoie de telefonul propriu ca să poți da răspunsuri corecte. Ideea este că dacă răspundeai bine la întrebări de cultură generală înainteai da în același timp puteai să încetinești pe ceilalți jucători. Se joacă în 4 și îl recomand , din păcate eu nu am putut să îl joc că nu aveam telefonul la mine.:( Ultimul dar nu cel din urmă a fost Activity, nu zic cum se joacă că nu cred că este cineva care nu îl cunoaște. L-am jucat puțin dar m-am umplut de nervi la mimant, mai fain era cel +18.

Și cum am spus și în titlu am fost singură, a fost super  deoarece oameni au fost faini și m-am distrat. În concluzie, dacă aveți peste 18 ani vă invit să veniți la următoarele ediții că veți distra și nici nu veți știi când se termină.:)

Comentarii

Postări populare