O calatorie prin toata tara,intr-un fel

In ultima perioada vremea nu a vrut sa fie de partea mea,asa ca mi-am amanat unele calatorii pe care le aveam pregatite de ceva vreme dar intr-un final a "rasarit soarele" si pe strada mea,:)))
 Am planuit o calatorie cu un prieten sa facem o surpriza unui alt prieten,stiu suna cam complicat.:)) In fine,am plecat eu intr-o seara spre Arad si a fost o seara lungaaaa.Am nimerit intr-un compartiment cu 6 locuri,norocul meu a fost ca eram langa usa si puteam cat de cat sa ma misc.:)) Eu defel nu dorm in tren dar in noaptea aceea am "experimentat" si pot spune cu mandrie ca am dormit vreo 2-3 ore toata noaptea.:)) Vecinii mei din compartiment au fost diversi si putin inspaimantatori:au fost 2 tineri care au coborat la Craiova,2 muncitori care mergeau la Caransebes (parca) si un batranel care a mers cu mine pana la Arad.Deci cei doi tineri au fost amuzanti,erau un cuplu dar cred ca erau certati,tipul mumos asa incearca sa se sprijine de umarul tipei dar tipa nu,nu....oricum tipa a fost interesanta deoarece nu a dormit tot drumul si citea,bravo ei ca eu nu am putut  cu lumina aceea ciudata.Cei 2 muncitori au fost interesanti deoarece se vedeau pe fetele lor ca le placea sa bea dar cat au fost in compartiment cu mine s-au abtinut,cred ca le era jena de mine.Fie au fost niste oameni cu bun simt dar ce m-a amuzant a fost faptul ca primu lucru care l-au facut cand au iesit din compartiment a fost sa bea.A ramas batranelul nu sunt prea multe de spus a fost oky doar ca m-a enervant pe timp de zi ca vorbea la telefon in ungureste sa nu pot intelege dar in rest a fot oky.Deci drumul in sine a fost genial,am vazut niste peisaje geniale.Ce m-a impresionat cel mai mult au fost muntii plini de zapada,deci se vedea din Petrosani asa magic si m-a decis sa merg candva doar sa vad orasul.
 In Arad cand m-am intalnit cu tipul a fost o revedere asa cute,eu pe el nu l-am mai vazut de 2 ani si a fost dragut sa vad ca prietenia noastra a rezistat atat.Teoretic el trebuie sa imi arate oasul dar avea niste cursuri asa ca m-a ghidat putin ce sa vad.:))) In 3 ore am vazut ce era mai important dar ce o sa imi ramana in amintiri va fii gasirea unei prize.Deci mi se descarcase bateria si dupa ce am vizitat orasul care apropo este cute am fost in mall sa caut  o priza.:)) Ii las tipului mesaj sa imi zica unde gasesc o priza amarata,raspusul lui"incearca la cafenele".Ma invart eu pe acolo incercand sa "vanez"o priza bineinteles ca nu am vazut asa ca le intreb pe femeile de servici.Se uita putin ciudat la mine(poate din cauza ca nu am accentul lor) si imi spun rastit ca nu exista prize in mall.Dupa ce imi da aceasta veste trista vad ca sunt in zona de mancare asa ca incerc sa gasesc ceva de mancare ca sa ma pot gandi ce fac cu priza.:)) Ma invart pe acolo ,bineinteles ca nu imi era cunoscut nici o fima asa ca aleg mancare chinezeasca.Sa nu spun ca m-am invartit vreo 5 minute ca  sa  vad ce sa imi iau,cred ca le-am enervat putin pe fete dar na...in fine aleg ceva ce nu am mai mancat ,pui dulce.Deci combinatia a fost asa un dezastru,nu credeam ca o sa ajung sa urasc dulcele in asa hal dar am zis ca am bifat inca un lucru"la o data-n viata".Dupa ce mananc ma intorc la vanatoarea mea de prize asa ca ajung intr-u final sa gasesc o priza dar are o chestie ciudata,era la baza unui stalp adica jos de tottt.Ma invart pe acolo 5 minute si ma gandesc cum ajunge firul meu pana acolo si in ce pozitie sa stau sa mi se incarce .Imi calc eu pe orgoliu si gasesc ca imi pot tine telefonul in buzunarul de la spate asa ca stau pe acolo sa mi se incarce.Faza aiurea era ca aveam ghiozdanul care era greu  dar fie intre timp a venit tipul.Alta chestie amuzanta a fost cand am mers sa ne facem cumparaturile,eu aveam multe produse luate de acasa si cand intreb paznicul imi zice daca nu las ghiozdanul jos pot sa merg cu produsele.:)) Eu ascultatoare fac cum a spus domnul si incepe aventura noastra prin magazin sa gasim mancare.:)) Ne-am invartit vreo 15 minute ca intr-un final sa ne luam cate o punga de seminte,crochete si 2 banane,ce m-a amuzat cel mai multa fost faptul ca el tot imi spunea ca ii trebuie multa mancare ca nu rezista la un drum de 14 ore pana la Iasi.:)) Dupa ce o scoatem intr-un final cu mancarea mergem la gara sa luan trenul spre Timisoara avem o surpriza,se gaseste tipul sa se intrebe daca vom ajunge la timp sa schimbam trenul.:))) Dupa 1-2 minute de gandire mergem la controlori sa intrebam,mai are un tren care pleca mai devreme si poate se potriveau si biletele noastre.:)) Vorbeste tipul si controlorul crede ca suntem impreuna si incepe sa ma intrebe daca asa este mereu nehotarat,omul era pus pe glume dar pana la urma ne-a primit.:)
Cand ajungem la Timisoara nu am putut sta decat 5 minute asa ca pot spune ca au o gara interesanta.:)) De la Timisoara a inceput drumul lung pana Iasi  care a avut niste peripetii .Prima a fost cand ne-am dus unde aveam locuri,erau alti in locurile noastre asa ca ne-am asezat in alta parte,fix langa un tip care calatoarea singur.Noi ne-am dezlantuit adica am ocupat vreo 4 scaune si inca unu une era tipul sa ne punem picioarele,sper ca nu l-a deranjat asa de mult pe tip.Eu gasesc o priza asa ca imi pun telefoanele la incarcat,da mi-am luat ambele telefoane in aceasta excursie.La un moment dat vedem  alte scaune libere asa ca ne mutam,toate buna si frumoase pana i se opreste tipului bateria partea naspa a fost ca numai era curent asa ca tipul nu avea ce sa faca.Ne rugam noi de controlori sa ne dea curent si raspunsul lor"mai incolo copii".Daca nu aveam ce face si eu uitasem cartille de joc acasa ,tipul se pune sa se culce.Eu ca viteaza am mai stat pana la un moment dat cand pic,vad ca locurile unde am stat initial sunt goala asa ca ma duc si ma intind pe 3 dintre ele si dorm vreo ora pana niste nesimtiti care se urca din Alba Iulia care  sunt revoltati ca  de ce eu si tipul acele ocupam asa multe scaune,Fie trec dar noi ne trezim si ca nu aveam ce face incepem sa vorbim,orele acelea in care am vorbit mi-am dat seama ca imi ratez cariera de psiholog.Dupa ce terminam ne culcam pana dimineata,sa se inteleaga ca mai erau 1-2 ore din dimineata.Fie ma trezesc eu si cum lipsa de somn o resimt din plin,imi aduc aminte ca am carat de acasa un energizant asa ca incep sa-l beau,zic incep ca in 3 ore deabia am putut bea jumatate din el.:)))
 Ajungem noi in Iasi cu o intarziere de 1 ora,intre timp tipul cu care trebuia sa ma vad ma streseaza ca pe unde sunt etc si l-am cam ignorat deoarecenu veneam de acasa si daca minteam ma putea prinde cu minciuna.Fie il asteptam noi vreo 5 minute ca l-am pus sa nu vina devreme sa se prinda ca nu vin de acasa.Fie este surpins putin cand vede ca l-am adus pe celalat tip .Primul lucru care l-am facut a fost sa mergem sa mancam,faza amuzanta a fost ca eu m-am plimbat vreo 5 minute sa vad toate si pana la urma am fost la autoservire si mi-am luat paella.A fost prima data cand am gustat,a fost oky dar mai mult mi-am luat-o ca era sanatoasa si trebuie sa mananc si ceva oky.:)Fie dupa ne luam o casoleta de inghetata si stateam la iarba in spatele Palatului Culturii,a fost amuzant sa ne aducem aminte cum ne-am cunscut si ce am mai facut intre timp.Dupa mergem sa vizitam Palatul ,in loc sa dam 10 lei intram pe gratis ca trebuie sa inceapa Campionatul Mondial de Sah,Palatul este frumos ca loc dar ca muzeu este o amestecatura intre mai multe muzee si pe mine personal m-a derutat.Ce pot spune sincer ca m-a impresionat a fost o colectie de oua vopsite si colectia de porturi populare,unele dintre ele m-s vedea si eu imbracata la nunta mea.Dupa ce am vizitat am mers la Gradina Botanica,este unul dintre lucrurile pe care nu le-am vazut cand am fost in Iasi.Deci seara lor este micuta si am intrat special sa vad nuferii dar din pacate era inchis aceea zona.In schimb am fost sa vad lacul lor din gradina,deci foarte fain si pe langa asta am prins si ploia,de ceea ce ma temeam de aia nu am scapat:)) Noroc ca erau multi copaci asa ca am avut unde sa ne adapostim,unul dintre tipi nu avea geaca la el si saracul a cam fost plouat,macar nu a racit.Dupa experienta asta care ne-a luat cam 2 ore ne-am indreptat spre gara sa ne luam bilete spre casa,dupa ziua aceea plina eram cam tristi ca a fost timpul prea scurt dar macar ne-am revazut.:)
 In trenul spre casa am prins niste oameni super faini,niste tineri care se indreptau spre mare.Unul dintre ei era din Republica Moldova si avea un accent super amuzant.Fie noaptea aceea am petrecut-o incercand sa dorm si cand nu faceam asta stateam sa rad cu ei,Dragii ei ma invitase sa merg cu ei la mare dar din cauza oboselii acumulate am zis nu,ma bucur ca am refuzat in ziua cand am ajuns acasa am dormit ziua  dar si noaptea aceea.:)
 Cam asta a fost o mini-calatorie prin jurul tarii,sper ca ati ras la intamplarile pe care le-am trait si ar fi frumos sa aud ce experiente ati avut voi.:)
  N

Comentarii

Postări populare