Cirque du Soleir

Aceasta iesire la circ a fost prima mea iesire de genul asta dupa foarte mult timp,am mai fost la circ cand eram mica si sincer uitasem aceasta atmosfera.
Am fost la acest evenimet cu treaba care nu prea a fost treaba sau poate nu am simtit eu.:)) Am ajuns la Romexpo unde s-a tinut pe la ora 18:00 si spectacolul incepea la ora 20:00.Nu imi pare rau ca am ajuns asa devreme,am avut prilejul sa ii vad la repetitii si pot spune ca m-au fascinat de la repetitii.Daca nu am mai fost de cand eram mica la circ pot zice ca eram ca un copil care l-a fascinat ceva foarte mult si nu isi muta privirea.Ca munca a trebuit sa indrum oamenii unde au avut locurile,a fost distractiv deoarece majoritatea stiau asa ca am stat degeaba,macar am vazut ceva"vedete"care mi-au lasat un gust amar.Eu am o problema legata de atitudinea oamenilor,daca imi vin cu o atitudine superioara le raspund in consecinta...in acest caz m-am facut"ca ploua".
 Spectacolul in sine a fost spectaculor,ce m-a atras foarte mult la spectacolo a fost numele care am auzit ca a fost preluat din cultura rroma.Un lucru interesant si de apreciat a fost ca toata muzica a fost live,adica erau in spate orchestra si in fata cantaretii care ii acompaniau.Cantaretii si orchestra au facut o atmosfera plina de emotie,mie personal mi-au facut pielea gaina.
Ca si spectacol in sine au fost de toate,de la trapez,dans si magie.Numerele de magie mi s-au parut "altfel" in sensul ca s-a  lucrat foarte mult cu publicul si nu au facut clasicele numere pe care toti le sttim.Cel mai amuzant truc pentru mine a fost cand s-a luat un spectator din public,un baiat care a fost "pipait" si sarutat de asistenta de magie dar care s-a distrat si a ajutat la numerele de magie.Numerele de trapez au avut  magie aparte poate din cauza ca faceau parte din poveste si numele spectacolului "Varekai" daca nu ma insel inseamna decazut,oricum numerele de trapez au fost menite sa ajute ingerul care si-a pierdut aripile sa se urce din nou.Numerele de dans au fost si ele spectaculoase ca nu a fost doar dans,au fost diferite trucuri adaugate si au fost magice.Spectacolul m-a facut sa imi aduc aminte de copilarie cand credeam si incercam sa fac si eu diferite trucuri de gimnastica si a fost un sentiment placut.
 Cam asta a fost aventura circului,va sfatuiesc sa mai mergeti la spectacole de genul deoarece  poate va readuce putin din inocenta copilariei .:)
 N

Comentarii

Postări populare