Color Run

Deci cum spune si titlul am fost si eu la acest eveniment dar nu ca participant,am fost in echipa organizatorie.A fost primul eveniment de acest gen la care am fost parte din echipa organizatorie asa ca am avut niste emotii.
 Asa de inceput am inceput cu stangul :))) am intarziat cam 30 minute deoarece m-am luat cu treaba acasa si asa am ajuns sa ma "grabesc incet" sa ajung si sa fac o impresie buna.Pe la jumatatea drumului vroiam sa ma intorc acasa  dar am zis ca oricum doream sa vin sa vad despre cei vorba....mai nou am o pasiune pentru alergat si eram curioasa cum este treaseul.:)) Ajung eu bine si frumos,fac cunostinta cu colegii mei,geniali oamenii ce-i drept si dupa aflu bomba ca noi incepem la 16:00 dar am venit de la 11:00 sa fiu ei siguri ca ajung toti voluntarii.In momentul ala vroiam sa plec acasa si sa imi bag ceva in eveniment, aiurea a fost ca batea vantul si am inghetat efectiv de frig.Dupa ce ma linistesc le "introduc"colegilor mei ce este Geocaching,aveam noroc ca aveam o cutie fix unde eram si asa au putut si ei sa descopere ce mai este prin Bucuresti.:))) Dupa asta ne-am rugat de coordonatoarea noastra sa ne lase sa mergem sa mancam ,ideea era sa mergem undeva unde era cald ca inghetasem.:)) Dupa multe insistente am mers si am stat pe la KFC ceva timp sa ne incalzim,faza amuzanta este ca o suna pe coordonatoare sa ne intoarcem sa ne luam tricourile:)))Am avut noroc ca un tip a venit sa ni le aduca.:))
 Dupa aceea mergem si stam sa inghetam din nou,macar de data asta am jucat niste joculete care m-au incuiat,unele aveau  reguli ciudate.:)) Fie pe la 15:00 mergem si noi pe traseu,eu ajung cu o tipa si ne gandim noi ca ne-am pus strategic si cand colo eram acolo unde nu era nici o poarta de culoare,macar noi am stat efectiv degeaba.:)) Eu si tipa asta ne decidem sa fim"rebele" si sa mergem si noi sa ne coloram,asa ca ne parasim postul chiar daca erau de la cealalta echipa vreo 4.:)) Fie ajunge si noi sa ne coloram cu albastru si rosu,eu una ajunsesem roscata in par.:))Ne suna coordonatoarea noastra ca unde suntem bla,bla...ne intoarcem noi in 30 min si ne ia la rost ca de ce am plecat..fie dupa 5 minute de predici pentru copii ii spunem ca daca vrem sa ne coloram o anuntam.Pe la ora 18:00 se inchide si draga noastra coordonatoare nu ne suna sa mergem spre ea,asa ca noi suntem din nou rebele si mergem,ma bucur ca am mai prins putina culoare ca nu ne-am colorat cu toate 5 ci doar cu 3:)) Fie ne intalnim cu ea si mergem la after-party unde m-am colorat pe bune=))) si pe langa asta am facut si poze.A fost prima mea experienta ca si organizator si pot zice ca a fost oky,cel mai mult ma bucur este ca am cunscut oameni faini si sper sa ii revad la urmatoarele evenimente.
 N

Comentarii

Postări populare