Sărbătorile s-au dus dar cum stăm cu kilogramele?


Oameni frumoși încep prin a vă ura o primăvară frumoasă și sper că ați trecut cu bine peste aceste 2 frumoase sărbători. Am dorit să scriu după ce trec aceste 2 săptămâni de tentații și încep prin a vă întreba cum stați cu kilogramele și sănătatea? Sper din tot sufletul că sunteți sănătoși și ați început primăvara cu ceva kilograme în minus.
 Eu sunt aici să vă anunț că am intrat în a doua lună a programului Reset oferit de Limitless. Celor care nu știu despre ce este vorba, vă las link-ul aici. Prima luna a programului a trebuit să dobândim obiceiuri sănătoase și pentru acest lucru a trebuit să urmez un program.

 Luna a doua vine cu o surpriză și aceea este că numai am un program propriu- zis ci am o carte de bucate și aleg de acolo . A fost o veste bine venită, m-am simțit ca un bucătar care are de gătit pentru o grămadă de lume. Pentru că îmi pasă de sănătatea voastră vă voi lăsa o rețetă de smoothie care o ador și are un gust bun.

Smoothie: 1 pumn de baby spanac + jumătate de castravete românesc +jumătate de măr mediu + sucul de la o lămâie + 150ml lapte cocos + jumătate de iaurt grecesc 2%

Aceasta este rețeta și vi-o recomand, are un gust fresh și este foarte sănătos. Pe lângă gustul bun este plin de nutrienți și vi-l recomand în această perioadă ca să vă ajute să vă detoxifiați. Vă propun să-l beți de 2-3 ori pe săptămână și veți observa niște schimbări în bine.

Acum să trecem la lucrurile serioase și să vă povestesc cum au fost aceste 2 săptămâni. Am avut ceva bătăi de cap cu aceste două sărbători, am tot primit dulciuri și mâncăruri pe care încerc să le reduc. Am cam trișat dar nu din proprie inițiativă, cum am spus am avut mini petreceri la muncă și nu puteam să nu iau nimic( să nu se simtă prost colegi). În prezent, am scăzut la haine cu 2-3 cm însă, îmi doresc ca până la finalul programului să am rezultate mult mai frumoase și pentru ca acest lucru să devină realitate, voi deveni mai conștiincioasă cu mine.

 Până când ne vom revedea, sper să încercați rețeta și să îmi spuneți cum vi se pare.:)

Comentarii

Postări populare