O fotografie face cât o mie de cuvinte#2


Continuăm seria fotografiilor din proiectul Mână cu Mână și impresiile lăsate. Reamintesc celor care nu au citit că acest proiect a fost realizat cu ajutorul copiilor din centre care și-au spus cele mai mari dorințe și care au dorit să li se fotografieze mâna. Fotografiile au fost realizate de Horia Manolache iar ilustrațiile de Gabi Toma; dacă v-am stârnit curiozitatea vă las linkul să aflați mai multe informații:http://manacumana.ro/ .
Poza aceasta mi-a atras atenția prin dorința fetei de a trimite copii din centre în familii adoptive. Nu îi știu povestea dar cred că ea dar și ceilalți copii duc lipsa unei familii; chiar dacă cei de la centre încearcă cum pot ei să suplinească această nevoie.
Fețita aceasta prin dorințele ei mi-a transmis chiar dacă nu este conștientă încă că este o luptătoare care s-a maturizat prea devreme. Chiar dacă doar ea știe prin ce greutăți a trecut își dorește să fie un om bun cu ceilalți și mă bucură acest lucru. Dorința aceasta de a ajuta cred eu că ne face speciali, nu multă lume vrea să facă acest lucru după ce s-a "împiedicat" de piedicile puse de alte persoane.
Închei spunând că fetița m-a impresionat cu determinarea ei de a fii independentă. Mă bucur enorm că vrea să fie independentă și sper să ajungi cât de curând. Voi, dragi mei cititori vă aștept comentarile și sper că acest copil să ajungă să le citească.:)

Comentarii

Postări populare