Mai mult decât culoare



Doamne și domnișoare, acest articol vă este dedicat. Nu, nu vorbesc din nou despre 8 Martie ci despre machiaj.Domnilor fiți atenți că poate veți găsi răspunsuri despre acest ritual și poate, poate veți învăța niște trucuri. Machiajul a fost și este un element care ne vine mereu în ajutor când avem nevoie. Make-up este prietenul oricărei femei care te ajută să îți schimbi starea, poți să fii într-o stare foarte nașpa dar dacă aplici puțin machiaj ți se îmbunează starea. Machiajul este un ritual pe care îl încurajez dar să se folosească în limite normale și să nu se abuzeze de el. Ador să observ dimineața la metrou femei care au avut timp să stea și să își facă această rutină . V-aș ruga să vă uitați la aceste femei să vedeți ce vibe bun transmit; de multe ori le spun prietenilor că machiajul este ca și sportul, te face să ai o stare foarte bună și să ai o rutină de care să te ții. Cât mi-aș dori să  vorbesc desre beneficile unui machiaj, am promis domnilor că vor fii și pentru ei niște sfaturi interesante, așa că hai la treabă.

Farmec, una dintre puținele compani românești care încă se mai află pe piață ne-au pregătit o surpriză. Ei au lansat o nouă gamă de machiaj Gerovital Beauty, o gamă ce acoperă toate necesitățile unui machiaj complet.  Aceasta gamă cuprinde de la pudră până la kit de sprâncene; ce să mai spun, o gamăt completă la un preț accesibil.

De ce vă recomand această gamă?

  
Bărbați fiți pe fază că aceste informații vă vor ajuta în viitor. Următoarele fraze sigur le recunoașteți: "Iubi îmbătrânesc, ce mă fac?"; "Mi-aș face un tratament să îmi întineresc look-ul." și lista poate continua. Dragii mei ( doamne/ domnișoare și domni) această gamă este rezolvarea. Încep prin a spune că au în compoziție ingrediente active de ultimă generație: acid hialuronic,  pudră de diamant, vitamina E. Așa că dragele mele am găsit o soluție eficientă care îmbină un tratament de întinerire cu rutina noastră. Dragi mei, v-am dat o soluție dacă vă mai întreabă iubitele voastre și în același timp v-am dat o idee de cadou de Paște, le veți da pe spate cu siguranță.
Dacă sunt cititoare care sunt Make-up Artisti am o veste grozavă pentru voi. Această gamă este destinată și servicilor profesioniste, și nu este de mirare că deja multe școli de machiaj dar și cabinete  cosmetice au început să le folosească. Dacă v-am făcut curioase și doriți să achiziționați aceste produse, le găsiți doar în rețea de magazine proprii Gerovital dar și în magazinul online www.farmec.ro.

Am vorbit despre rutină, despre această gamă dar hai să vă spun ce mi-a plăcut mai exact din această gamă. Toate cele 74 de produse sunt excepționale dar unele dintre ele mi-au făcut cu ochiul. Sunt o mare fană a unghilor, așa că nu am putut să observ Lacul de unghii Magic Gel Effect. Nu l-am încercat încă dar din descriere mi se pare mirific, un lac care are aspect de gel și unde nu ai nevoie de lampă UV. Se găsesc 18 nuanțe și sincer toate par geniale, din imagini par foarte colorate și mi se pare un produs care TREBUIE încercat de orice femeie, sigur găsiți culoarea care vă place.
Un alt produs care mi-a atras atenția este paleta fard de pleoape Smokey. Sunt o fană a acestui tip de machiaj și îl recomand tuturor femeilor care vor să cucerească doar cu privirea. După cum puteți vedea din imaginea de mai sus conține 6 culori foarte pigmentate și o perie dublă care vă ajută să realizați un machiaj profesionist. 

Deci această gamă este creată pentru a avea un machiaj rezistent dar care în același timp să hidrateze, dacă voi ați încercat aștept mesaje și mai ales poze.:)

Articol scris pentru Spring Super Blog 2018.

Comentarii

Postări populare