Mama, ghidul nostru în viață


Fotografia postată de Interflora Romania.

A venit primăvară și cu această ocazie a venit și o zi pe care o așteptam cu toți, da sper că ați ghicit. 8 Martie este o zi dedicată tuturor mămicilor și ar trebui să fie luată mai în serios, când spun acest lucru ar trebui să vă gândiți la toate femeile dinainte care au murit ca noi să beneficiem de acest privilegiu. După aceasta trecere prin istorie poate vă întrebați ce de public acest articol acum și nu l-am publicat pe 8 Martie. Răspunsul este unul simplu, doresc ca mai multe persoane să încerce să își aprecieze mamele mai mult în timpul anului și 8 Martie să fie doar o zi simbolică.

 Deci articolul de astăzi este despre femeile importante din viața noastră și cum să le sărbătorim în fiecare zi, nu numai de 8 Martie.

Pentru ce lucruri sunteți recunoscători femeilor din viața voastră?

Cu siguranța toată lumea stă puțini pe gânduri, nu că n-ar avea motive ci pentru că sunt prea multe. Pentru mine, mama rămâne femeia centrală a universului meu și hilar este că primele mele amintiri are legătura cu ea. Eu îi sunt recunoscătoare în primul rând pentru toate nopțile care m-a vegheat când eram bolnavă; la momentul respectiv nu am observat dar acum privind în spate pot să îi evoc chipul și se vedeau semnele unei nopți nedormite. Chiar dacă numai sunt copil încă vin să îi mai cer un sfat, poate nu îi voi urma  dar în majoritatea lucrurilor mai importante părerea ei mă ajută să mă decid. Pe lângă acest aspecte mai tragice, îi mai sunt recunoscătoare pentru toate momentele când m-a învățat să zâmbesc. Am avut și încă mai am probleme cu motivarea de a găsi mereu ceva bun în orice, ea a fost mereu acolo și mereu îmi spune: "Zâmbește chiar dacă ție rău, vei vedea că un zâmbet îți schimbă starea".  Este un bun remediu și am rămas și eu cu acest concept, încerc că fac pe oricine să zâmbească sau să îi motivez să treacă peste diferite probleme.

Cum îți arăți dragostea?

Fiecare are felul său propriu de ași arăta dragostea sau respectul pentru femeile importante din viața noastră: poate fii o scrisoare sinceră, o cină sau un buchet de flori. De-a lungul vieți mele i-am oferit mamei de la felicitarea făcută în clasă cu doamna învățătoare până la cumpărat haine. Mama din fire este o femeie modestă care o bucură mai mult o floare oferită din dragoste și câteva vorbe sincere. Îi ador zâmbetul pe care îl are când îi ofer o floare într-o zi când este nervoasă din cauza munci și văd cum uită de ziua grea avută. Eu ofer flori cu ghiveci, motivul ar fii acela că este ca o fotografie care îți va aduce mereu o stare de bine. Vreau să vă recomand Interflora România, o florărie online de unde vă puteți alege flori online fără să stați să așteptați la coadă. Vă recomand Interflora deoarece aduc flori la domiciliu , când am dorința să îi fac mamei un cadou și știu că nu am cum să plec să caut ce îmi doresc, îmi este mult mai ușor să comand online și florile să vină direct acasă. Au niște flori superbe care rezistă mai mult timp dar eu vi le recomand pentru că au niște arajamente frumoase care pe mine mă atrag; ca să vă faceți o idee v-am lăsat o poza care nu aveți cum să o ratați.

Închei sperând că v-am convins să vă arătați dragostea și în timpul anului , nu numai de 8 Martie și aștept să îmi spuneți când și cum vă arătați dragostea.:)

Articolul este scris pentru Super Blog.:d

Comentarii

Postări populare