Sfărșitul competiților

Am participat la primele mele 3 competiții și mai jos vă voi lăsa impresi dar și lecții pe care le-am învățat.

Super Blog 2017

Din ce am înțeles această competiție se întâmplă de 2 ori pe an dar eu am participat la cea din Septembrie. Încep prin a spune că am trăit cu impresia că ține o luna dar am avut o surpriză și a ținut 2 luni. Oamenii sunt super faini dar am avut ceva probleme.În primul rând cum am spus și mai sus a ținut 2 luni și au fost 27 de probe. Au fost interesante dar aveam doar 6 zile să scriu la ele,puțin timp dar am putut face chiar dacă la una dintre proba nu am scris la început. La proba nr 3 am scris după o lună pentru că m-au speriat cerințele,a trebuit să scriu un articol de 700 cuvinte și nu îmi ieșise dar eram și speriată,nu intrasem încă în spiritul competiției. Probele m-au ajutat să (re)descopăr anumite branduri dar am avut ceva probleme deoarece competiția este de creație,dar eu am încercat să fiu cât de cât cu picioarele pe pământ . Chiar dacă a fost prima mea competiție,am avut 2 proba în care am ieșit pe locul 4,la una dintre ele am fost doar la un punct de podium. Am fost surprinsă dar m-am bucurat mai mult când oamenii au înțeles ceva din acele articole,adică au putut să pună în practică ceva din ce am scris.:)  Am ieșit pe locul 63 dar neoficial sunt pe 58,cum am mai spus am avut o proba la care am scris după ceva timp și așa au făcut diferența 87 de puncte. Anul viitoar voi mai participa și îmi propun ca să fiu în primi 50 ,fără nici o penalizare.:)

Blog Inițiative-ediția 14

Ador conceptul lor și particip mereu cu drag și vă voi spune de ce. Nu sunt așa multe probe dar ador abordarea lor,au teme interesante chiar dacă eu una nu am auzit de anumite produse. Oferă niște premii super,chiar dacă nu am câștigat. Legat de ghift shop,am putut face rost de o invitație la Food Bloggers Conference(vă voi spune și despre ea),dar au unele produse super folositoare. Am ieșit pe locul 24,dar mă bucur.:)

Blog Awards

Această competiție este foarte faină când au acele probe cu căștig garantat. Am participat și eu și din păcate la acelea,nici până în ziua de astăzi nu am primit nimic. Știu că nu este vina lor,ci a sponsorilor dar tot sun puțin sceptică. Am câștigat o probă,cea legată de trandafiri și am primit premiul,din păcate nu i-am plantat încă dar asta intenționez. Au avut și ei Blogathon,nu am câștigat la premii și nu vă pot spune ce loc am luat.:)

Cam acestea au fost primele mele competiții, voi mai participa și vă voi revenii cu detalii, voi păstra în continuare acea etichetă care arată exact care articole sunt pentru competiții.:)


Comentarii

Postări populare