Gustare sănătoasă și sațioasă


Active-Snack-devoratori-final-GT-01

Am mai discutat în trecut că am o viață destul de activă și că marea mea provocare rămâne ce mănânc. Poate unii îmi vor veni cu argumente că există magazin la orice pas și că nu am de ce să mă plâng. Nu contest acest lucru dar doresc să mănânc lucruri sățioase dar în același timp și sănătoase, să îmi hrănesc corpul cu ce are nevoie. Noi românii încă avem carențe mari legate de educația alimentară, sunt încă destule persoane ce au prins perioada comunistă unde erau lipsuri uriașe. Nici tineretul din zilele noastre are o problemă cu mâncare, în ciuda faptului că trăim în era internetului și putem afla ușor orice informație, copii se hrănesc cu ceea ce văd în reclame sau ceea ce consideră ei cool.
 Revenind la stilul meu de viață activ, majoritatea zilelor mele sunt ca o rachetă. Sunt genul de persoană pe care o vezi alergând dintr-o parte în alta dar țineți-vă bine, nu sunt consumatoare de cafea sau energizante. Am noroc că stilul activ îl am din naștere aș putea spune, dar acest lucru nu se rezumă doar la energie, trebuie să am grijă să fac sport și să mănânc corect ca să mă mențin sănătoasă. Am mai povestit și cu alte ocazii că marea mea provocare rămâne mâncarea. Nu știu de ce dar eu nu mă pot sătura dacă mănânc doar legume, poate din cauza că sunt hipoglicemice(au puțin zahăr și sunt asimilate repede de corp) sau poate din cauza geneticii care îmi cere zilnic o porție mică de carne. Chiar dacă mi-aș lua  de acasă o bucățică de carne cu legume , rămâne o problemă:gustul. Când mă refer la gust, spun că mâncarea își schimbă gustul când variezi temperatura și o duci de acasă la muncă, încă nu s-a inventat acel recipient care păstrează prospețimea și gustul intact.

Există un snack sănătos și sățios?

Avem noroc că cei de la Campofrio s-au gândit și la noi, cei care avem nevoie zilnic de puțină carne. Dar cum este nou pe piață vă voi lăsa niște informații dar în același timp vă invit să participați la campania derulată de aceștia. Campania constă în achizițioarea de produse Campofrio Active Snack până la sfărșitul lunii ianuarie și vă înscrieți pe site-ul http://www.activesnack.ro/ și puteți căștiga premii săptămânale.
 Revenind la informații, vi le las mai jos:
  • este un snack pe bază de carne, se găsește în 2 sortimente:carne de porc sau curcan;
  • nu conține gluten, lactoză,potențiatori de aromă sau coloranți artificiali;
  • au o membrană transparentă necomestibilă ce menține prospețimea și nu necesită refrigerare;
  • snack-ul are 25g și are 115 kcal dintre care 6.5g proteine;
  • este o alegere smart din cauza conținutului ridicat de proteine ce menține starea de sațietate o perioadă mare de timp;
 Am scris articolul deoarece acest snack mi se pare o alegere sănătoasă ca și gustare și aș dori ca din ce în ce mai multă lume să facă alegeri sănătoase:). Dacă v-am convins să încercați sau deja ați făcut-o, aștept o părere sinceră.:)


Comentarii

Postări populare