Sport

De cand ma stiu am fost o fetita plinuta,in familia mea era ideea aceea sa mananci paine multa sa iti tina de foame.Asa ca pe la 10 ani aveam vreo 60 de kilograme si in aceasi perioada incepea sa imi placa baietii mult.Eu ca persoana toata lumea imi spune ca am trasaturi foarte frumoase si ca fermecam baietii.Chiar daca am fost mai plinuta in scoala generala am avut niste cuceriri dar mancam numai porcarii ca in chioscul din scoala erau bineinteles snacks-uri si sucuri,nu zic ca nu erau si sandwich-uri dar bineinteles ca erau scumpe.Fie in vara  cand am terminat scoala generala mi-am propus sa slabesc,in vara accea aveam vreo 64 kg.De atunci mergeam pe scari ,mancam  sanatos  si ultima masa era la ora 18:00.In aceea perioada am renuntat la snacks-uri si la dulciuri,imi aduc aminte ca mancam extrem de rar adica daca ai mei insistau .
 Asa ca la inceputul clasei a 11-a aveam deja 57 kg,stiu ca majoritatea veti spune ca am slabit foarte greu dar eu zic ca am slabit sanatos.In perioada aceea m-am bazat foarte mult pe alimentatie deoarece ca orice adolescent statea cu ochii in calculator,nu imi mai aduc aminte cat sport faceam dar stiu ca eram stricta cu mersul pe scari.
 Cand am ajuns la facultate cred ca aveam vreo 55 kg si o data cu facultatea m-am apucat de tenis de camp,imi placea sa-l vad la televizor dar era altceva sa-l practic.Tenisul de camp este bun pentru slabit ca alergi o gramada daca il joci doar 30 minute si in acelasi timp inveti sa te coordonezi.
Asa ca atunci cand am ajuns in anul 2 aveam 51 kg,dupa mult sport si alimentatie oky.In anul 2 aveam un program unde eram placata de acasa cam 12 ore(scoala si sport).In anul 2 m-a dus o prietena la tenis de masa,ea facuse in liceu si na ziceam ca este la fel ca tenisul de camp dar sigur mai usor.Am avut o surpriza placuta ca nu era la fel si nu alergai sa iti iasa plamanii si puteai sa tii mingea mai mult pe masa,acest lucru uram la tenisul de camp ca nu apucai decat sa dai 1-2 ori in minge.Stiu ca in anul 2 ma duceam de 2-3 ori pe saptamana la tenis si ca masa aveam 2 sandwich-uri si o felie de ardei,banana sau alte legume,ajunsesem si ajung la concluzia ca trebuie sa mancam 5 fructe si legume pe zi.
 Acum am 56 kg deoarece vara mananc salata de rosii seara si 2 ani la rand am mers intr-o excursie unde ti se da mancare mai mult decat consumi.Fie in ziua de azi numai pot manca  legume/fructe crude si asta este o problema si inca am o problema cu dulciurile care sper sa o rezolv curand.Oricum incerc sa revin la mai putine kg deoarece vara vreau sa port rochii si nu vreau sa ma"ard"intre picioare din nou.:(
 Sper ca va motivat povestea unei pustoaice de 14 ani care a incercat sa slabeasca si sper sa vad si povestile voastre.
  N

Comentarii

Postări populare