Femeia o super-eroina

Astazi este o zi foarte speciala pentru mine,este ziua internationala a femei.Pentru mine ziua aceasta este dedicata  exclusiv mamelor si nu femeilor deoarece mamele sunt cele mai speciale persoane din viata fiecaruia.Am putine emotiila pentru  acest articol deoarece mama il citeste si sper ca aceste randuri sa ii transmita un vibe bun .:))
 Deci voi scrie mai jos unele intamplari din miile facute de mama pentru mine.Cea mai cute intamplare este cand eram micuta si inainte de culcare ne spunea povesti,ce este amuzant este ca aveam pick up dar nu din acela vechi si ne punea Alba ca Zapada.:))) Imi doresc si acum in unele seri  sa imi spune cineva iar o poveste.
O alta intamplare pe care mi-o amintesc cu drag sunt dulciurile pe care ni le facea in fiecare zi cand veneam de la scoala.Ce mi se pare wow este ca ea nu ii place sa gateasca dar facea asta pentru noi in fiecare zi si cel mai impresionant lucru este ca nu aveam o situatie financiara grozava dar facea ea cumva sa ne pregateasca ceva dulce mereu.:)
 O alta femeie pe care o admir este bunica mea.Ea a fost pentru noi o a doua mama cand mama era la serviciu.O intamplare pe care  mi-o amintesc  cu nostalgie este cand eram racita rau si nu puteam sa ma duc sa imi incalzesc de mancare,buni nu mi-a incalzit ci mi-a facut supa proaspata cu galusti(cea mai buna cand esti racit).Asta este un exemplu,ea m-a ajutat de multe ori dar acest episod  mi-a ramas intiparit in minte.
 Am lasat-o ultima pe sormea,o viitoare femeie si mama care are multe de daruit lumii.Despre ea am foarte multe de povestit dar ma rezum doar la aceste cuvinte,sunt ceea ce sunt datorita ei.Dintre toate "femeile" cu care am interactionat pana acum ea si-a lasat cel mai mult amprenta deoarece am crescut impreuna si  sper eu ca ambele am avut ce sa invatat de la cealalta.
 Doamnelor care cititi aceste randuri va multumesc ca existati si ne faceti viata mai frumoasa si cel mai important cresteti si educati viitori barbati care vor stii sa aprecieze in continuare femeile.:)
 In ultimul rand multumesc toate mamelor/femeilor care au contribuit sa ajungem in momentul acesta unde femeia/mama inseamna  mai mult decat gatit si facut copii.
 La multi ani mamelor/femeilor din toata lumea si sa ne iertati daca nu va apreciem mai des!

Comentarii

Postări populare