Ambiguu

In aceasta perioada cred ca ambiguu mi se potriveste ca sa imi descrie viata.:))
 Am inceput un job care-l fac in fiecare zi si vin cam terminata acasa,am inceput acest job ca sa imi strang bani pentru excursia care o planuiesc la vara.Deocamdata nu sunt obosita dar sunt curioasa cum voi fi la sfarsitul acestui job.:)))
 Viata mea amoroasa a luat o intorsatura super ciudata ,deocamdata nu prea am chef de nimeni si fix in acest moment se gasesc tipi care imi dau tarcoale.Ma amuz ca unul dintre ei este un prieten din copilarie,cand eram mica si eram mai grasuta nu ma vedea  ca o iubita si fix acum se gaseste el,oricum din pacate pentru el nu ma mai atrage pe mine.
 Pe langa aceste evenimente si pe acasa sunt noutati care eu habar nu aveam.Una dintre ele ca mama care a luat o raceala care nu ii trecuse zilele astea a facut pneumonie ,noroc ca a avut un coleg dragut care i-a spus sa mearga acasa sa se trateze...acum ia tratament de la medic si este mai bine dar tot este "racita".Este frustrant ca sunt plecata de dimineata pana seara la munca/scoala/antrenament si acasa nu pot ajuta cu nimic,nici macar sa iau paine.Cea mai mare frustrare a mea legata de casa este ca nu pot manca mancare si trebuie sa ma hranesc cu porcarii care sunt constienta ca imi pun sanatatea in pericol aici nu vorbesc de ingrasare...
 Pe langa astea,bunica mea are sangerari si este slabita...am aflat chestia asta zilele acestea de la mama,ce pot spune doar  sa mearga la doctor ca nu are cine sa o ajuta acasa.Daca va face asta o sa le fie greu ca eu nu am cum sa merg ca sunt plecata de dimineata pana seara si nu as putea ajuta cu nimic.
 Am vrut sa scriu aceste randuri sa ma descarc si ca sa le pot reciti cand voi fi intr-o pasa mai buna sau mai bine zis cand

Comentarii

Postări populare