Bună, ce faci? Eu sunt Depresia


Bun Venit, Cuvinte, Salut, Limba, Comunicare

Bună dragii mei, Doamne de cât timp nu ne-am mai auzit (de aproximativ 4 săptămâni, stai calm că am ținut eu minte). Perioada asta a fost foarte dificilă din cauza depresiei, de când mă știu am pusee dacă le-aș putea numi așa dar acum a fost dificil.  Toată această  poveste a început cu o ceartă care a rănit o persoană ceea ce m-a afectat. M-a afectat toată această chestie deoarece am dorit să nu rănesc... era singura persoană care a cunoscut o altă parte a mea. În fine, această  întâmplare m-a afectat rău de tot și am alunecat într-o depresie cruntă. Depresia asta m-a făcut să rămân efectiv fără vlagă, mă trezeam și stăteam în pat toată ziua. Noaptea în schimb, nu dormeam....motive au fost multe dar principalele erau căldura excesivă și gândurile astea ciudate. Era ciudat să văd simptomele mele pe un site, m-a apucat puțin paranoia când am văzut unde duce dacă nu caut ajutor. Așa am ajuns să iau trimite de la medicul de familie la psiholog, faza funny este că știam de un institut care te primea doar cu bilet de trimitere, așa că nu plăteai; vă las link-ul că poate vă v-a ajuta: https://spitalulgorgos.com/activitate-medicala/servicii-medicale/.
 În fine, văd că este doar un psiholog disponibil și era un bărbat, hopa aici avem deja o problemă. Problema este că într-un final toți bărbații încep să simte ceva pentru mine dacă stau ceva timp în preajma mea ( nu este laudă, este doar o constatare). Mi-a fost frică că nu mă vă voi destănui, și cine știe ce alte posibilități.  Am uitat să vă spun că un simptom comun era durerea de cap din cauza lipsei somnului dar și a gândurilor, așa că în ziua când am fost la psiholog nu le-am mai avut.
Din ziua aceea, am zis că dacă soarta îmi este împotrivă ar trebui să mă ajut singură dar NU RENUNȚ LA IDEEA DE A MERGE LA PSIHOLOG. Atunci am început să ascult speech motivațional, doream de mult să ascult dar am zis că nu am timp.
Acum câd scriu deja au trecut 2 săptămâni de când sunt oky pshic și sper să o continui tot așa până ajung și la psiholog. Doamne, zici că sunt o fostă drogată care numără zilele de când nu a mai luat ceva.:)) Deci cam asta am dorit să vă împărtășesc, vă rog dacă aveți și voi perioade din acestea SĂ NU EZITAȚI SĂ CEREȚI AJUTORUL. Vă pup și ne vedem curând pe blog cu noi articole, am destul de povestit!:d

Comentarii

Postări populare