10 ani de Super Blog


Fotografia postată de Claudia Patrascu.

Sincer nu voiam să particip dar cred că este imboldul care aveam nevoie să reintru pe  linia normala a bloggului. Ar fii a-3-a participare și mi-am propus așa pe ultima sută de metrii niște obictive măricele aș spune eu: să scriu la toate probele, să mă clasez mai sus de locul 58 (ăsta a fost locul meu din ediția de vară) și (sper din toată inima) să numai intervină nimic ca să particip la gală.
Cei care nu știți de această competiție de blogging mai jos vă las câteva idei să vă familiarizați:

  • o gașcă funny care îți vor îndulci periaoda competiției (serios, eu așteptam mereu notele să văd ce glumițe mai ies la iveală)
  • competiția te ajută mult să te dezvolți, mai ales dacă ești începător
  • jurii care îți explică bine greșelile și ce ar trebui să îmbunătățești
  • ultimul lucru și cel mai important, vezi ce efect benefic are pentru bloggul tău (nu îți face iluzii că vin sponsorii peste tine) dar așa îți faci o comunitate de durată.
Dacă te-am făcut curios, nu vrei să participi cu mine la această ediție aniversară ca să prinzi și tu gustul competiției de calitate?

Comentarii

Postări populare