Licențe refurbished sunt la modă


Laptop, Blocnotes, Mobil, Computer, Portabile

Fără nici o introducere, astăzi vă prezint o firmă de unde puteți cumpăra licențe refurbished. Cei de la Mad electronics group sunt o firmă care încearcă să protejeze mediul înconjurător prin serviciile oferite. Ca să nu o mai lugim, de la ei puteți cumpăra laptopuri second-hand cu licențe preinstalate  Windows 10. Pe lângă acestă ofertă wow, vreau să vă spun că mai puteți cumpăra și componente, monitoare și tot ce mai ține de calculator.  Dacă v-am trezit interesul legat de licențe software, puteți găsi toate pe site toate licențele actuale. Vreau doar să vă spun că aceste licențe se pot achiziționa doar dacă cumpărați și un nou produs.

Nu sunt o mare cunoscătoare de componente și tot ce ține de această zonă dar mai jos vă las câteva idei cu care am rămas eu.

  • software care le comercializează dispun de o ofertă net superioară pieței
  • la fiecare calculator sau laptop achiziționat veți primi un software Windows preinstalat; un program de PC sigur, stabil și eficient dar și COA Originală Microsoft
  • orice calculator sau laptop funcționează mai eficient cu un software original
  • în ultimul rând această firmă este implica în reducerea poluării produse de compontele electrice.:D
Cam cu asta am rămas eu, ia spune tu le dai vreo șansă?^^


Comentarii

Postări populare