Teleleu prin țară#2 +Concert Depeche Mode

imagine preluată de pe iConcert.ro

Călătoria mea mă duce prin Cluj-Napoca, un oraș super fain care mereu îmi dă un vibe bun când îl revăd.:) Am ajuns aici deoarece am fost la concertul celor de la Depeche Mode dar încep cu începutul.
 Mi-am luat tren de la ora 22:30(parcă), mă gândeam că o să pot dormi în tren , am avut speranțe ca atunci când am mers la Arad și după la Iași a fost o minune și am putut dormi. Aici am întâmpinat probleme de când m-am așezat, am fost la 4 scaune față-n față și loc pentru picioare minuscul. Am încercat eu să dorm de când m-am așezat că nu am putut dormi după-masă, săracii care erau cu mine i-am cam deranjat dar nu am avut ce face.La munte cei care erau cu mine coboară și eu naivă cred că tot drumul până la Cluj că voi fii singură și nu am încercat să profit de acest spațiu liber. Pe la Sfântul Gheorghe urcă un cuplu care stăteau cu mine și eu aveam un crush cu prietenul săracii fete...cred că mă uitam la el mai mereu când nu încercam să dorm. În fine, am dormit2-3 ore și mă trezesc pe la 6. Frumos peisaj până la 7 când  fetele care stăteau pe celălalt rând de scaune sunt agresate de un tip cam beat. Din ce am înțeles el le-a rugat pe fete să sune pe cineva , pretexrul fiind acela că soția lui este în spital. Fetele au încercat să-l ajute sunând la numărul dat și lăsând chiar și mesaj. Tipul nu se lasă și le spune dacă poate să lase mesaj pe fb, fetele îi spun frumos că nu vor sau că nu au net.Acest individ începe să  o înjure pe una dintre ele foarte urât, apogeul fiind amenintând-o cu bătaia dacă nu-l ajută,sincer m-a enervat și speriat în același timp, era și beat și să ameninți 2 fete așa mi se pare de prost gust. În timp ce se certau, tipul vede că una dintre fete nu este intimidată, îi scoate buletinul și îi spune printre rânduri că a participat la nu știu ce incident și nu a pățit nimic. Eu am dedus că este fiul vreunui mafiot, că prea mare tupeu avea.Le lasă pe fete într-un final doar că ele își iau bagajele și se mură cred în alt vagon, individul face și el același lucru, sper doar că fetele au coborât bine. Eram puțin supărată pe tipul care stătea în fața mea cu prietena lui, na era barbat și le putea ajuta pe fete. După ce s-a terminat chestia asta îmi spune că una dintre ele se băga mereu în seamă și într-un fel ele și-au căutat-o. Am învățat din ce am văzut că niciodată nu voi mai ajuta pe nimeni în tren deoarece nu știi cum se poate termina.
 După ce cobor din tren , merg să iau mașină să merg la cămin unde teoretic știu că stau. În drum spre cămin o sun pe tipa care s-a ocupat de cazare și îmi spune ea ceva dar nu prea aud. În fine când ajung o sun și aflu că la telefon ea mi-a spus că numai stăm acolo și că trebuie să merg în celălalt capăt al orașului. M-am grăbit că mă așteptau pe mine, ei voiau să meargă la masă. Fie ajung după o oră supărată că am piedut o oră pe drumuri și cam nedormită, tipa îmi dă cheia și merg să în cameră să mă odihnesc puțin. Surpriza mare a fost când am intrat în cameră, o mizerie de nedescris și în baie mucegai și tevi sparte, mi-a fost efectiv scârbă. Fie ațipesc vreo 30 minute, a fosr reconfortabil și după mă duc să îmi fac duș, sincer nici nu voiam de scârbă ce îmi era dar a învins igiena mea. După plec la concert, de mâncat nu prea a fost vorba ..noroc că avusesem ceva cumpărat și am putut rezista. Când am ajuns la Cluj Arena unde s-a ținut concertul am avut neplăcerea să aflu că  stăm degeaba o oră. Pentru mine care eram cu somnul la pământ nu mi-a picat bine dar am rezistat. Ca treabă a trebuit să scanez bilete, prima dată am avut emoții dar după a fost oky. A fost prima dată când am făcut acest lucru și m-a surprins foarte mult oamenii. Printre colegii mei erau persoane ce mai făcuse acest lucru și mi-au zis că oamenii au fost faini. Observasem și eu acest lucru dar mi s-a părut normal, ele mi-au zis că deobicei mai sunt oameni care înjur dar aici oamenii au fost foarte calmi ș întelegători.
 Concertul a fost genial, după munca care am făcut-o care nu a fost obositoare dar a fost muncă finalul a meritat. La acest concert m-am plimbat mult, am fost pe peluză unde s-a văzut genial mulțimea de oamenii, a fost un sentiment unic pe care nu l-am mai întâlnit niciodata. După am fost cu o tipă sus la tribune unde s-a văzut genial și acolo am rămas până la sfârșit. A fost frumos că pe la sfârșitul concertului a început să fulgere și să plouă dar a fost frumos..După concert merg cu o tipă acasa,crezând că ea stă pe lângă
mine, am o surpriză mai târziu că nu este așa și eu am străbătut jumătate de oraș în direcția greșită. Mă hotărăsc să iau un taxi după ce un cuplu îmi spune că dacă vreau să o iau pe jos până unde stau sunt cam 8km și fac ceva. După ce îmi spun astea sun la taxi dar surpriză era ocupat...îmi fac curaj și abordez un taximetrist care circula. Mă ia omul și îi spun că banii mei sunt în cameră și dacă este oky să îi plătesc când ajugem omul a mers pe încredere ceea ce m-a surprins plăcut. Am avut ce vorbi cu domnul acela, mi-a  zic de oraș și cât de oky este și mi-a spus un lucru ce m-a marcat mult, în Cluj nu ar trebui să îți fie frică să mergi cu taxiul noaptea.După ce am coborât am alergat ca nebuna să îi aduc omului banii că mă rugase să mă grăbesc deoarece acum erau o grămadă după taxi că se terminase concertul. După ceva timp vine și colega mea de cameră să își ia bagajul că pleca în acea seară.
 Zilele ce am stat am vizitat Auchanul care este în capătul celălalt al orașului, din camera mea se vedea așa aproape dar am făcut  ora de mers pe jos, am vizitat centrul și în ultima zi am descoperit unde era mallul, surprinzător la 15 minute de mine. Am văzut și stadioanele, cel al lui CFR este pus undeva sus pe o vale, am făcut ceva mișcare să ajung până acolo.
A fost frumoasă călătria dar nu prea am dormit sincer dar a fost o experienșă interesantă.