Un impuls jucăuș spre o viață sănătoasă cu Evolio

Am auzit de curând de la o prietenă de site-ul Evolio ,si-a cumpărat de la ei o brățară fitness.Să fiu sinceră eu sunt cam reticentă la aceste gadgeturi,nu am folosit niciodată și nu prea aș vrea să îmi bat capul să le învăț.Revenind la prietena mea ,sunt drăguță și o rog să  îmi arate și mie brățara luată.Sincer mă așteptat să văd clasicele brățăruri de fitness drăguț colorate care seamănă cu brățărurile pe care le aveam în copilărie dar draga mea prietenă  îmi arată altceva ....un ceas foarte rafinat.Primele 10 secunde m-am uitat fix la acel ceas,a fost dragoste la prima vedere și apoi o rog să îmi arate brățara pe care și-a cumpărat-o și să lase glumele.Începe să râdă și îmi arată că acela este un smartwatch și nu un ceas normal.Eu sunt o necunoscătoare a acestor ceasuri/brățări inteligente,eu credeam că există doar acele brățăruri mici colorate dar văd că am rămas în urmă cu tehnologia și că se adeverește acea zicală:omul cât trăiește învață.
 Revenind la acel ceas,o rog să îmi dea și mie mai multe detalii că mi s-a pus pata pe acel ceas.Tipa a luat-o cu începutul și mi-a spus că se numeste Smartwatch Evolio X-Watch S și că ia plăcut prima dată design-ul.Ea este o cunoscătoare a acestor brățăruri deoarece face foarte mult sport și are pe acasă tot feluri de gadgeturi.Oricum din ce mi-a spus a ales acest ceas și nu altă brățară de fitness deoarece este foarte rafinat și merge să îl porți la diferite evenimente fără să te îngrijorezi că nu se asortează,noi fetele avem această problemă.Să fiu sinceră design-ul mă atrage și pe mine mult,aș purta fără reticență acest tip de smartwatch.Mai jos vă atașez o poză să vedeți și voi ce smartwatch elegant au putut crea cei de la Evolio.

Smartwatch Evolio X-Watch S



După pălăvrăgeala noastră în legătură cu acest ceas o întreb despre funcții,sunt sceptică din fel...ceva ce arată așa drăguț mă mir dacă este bun pentru menținerea sau îmbunătățirea sănătății.
În primul rând mi-a spus că i-a plăcut că are acea funcție de monitorizare a somnului,când am auzit am fost super încântată.La fel ca și ea și eu am o viață foarte activă dar din păcate mai am dimineți când mă trezesc foarte obosită și nu știu de ce.Funcția aceasta a ceasului m-ar ajuta enorm să îmi  verific periodic calitatea somnului și să îi comunic doctorei mele în viitor o statistică corectă și nu o bănuială a mea,să fin sinceri fiecare când mai mergem la doctor și îi mai spunem că avem probleme mai mult bănuim zilele așa cu acest ceas ne-ar ajuta  să spunem concret.
 Mai are și niște funcții care împreună mi se pare că face acest ceas ceva unic.Funcția de numărare a pașilor dar și ritmul cardiac care le are orice brățară dar are 2 funcții pe care eu un necunăscător în domeniu le doaream de mult.Te atenționează dacă în ziua respectivă nu ai  făcut destul sport,sincer cred că fiecare are nevoie de un imbold în unele zile ca să facem sport.Eu una recunosc că acestă funcție m-a cucerit, am zile când nici nu  vreau să merg pe jos dar un imbold dat m-ar face să conștientizez  în acele momente că este spre binele meu să fac acel minim efort pentru sănătatea mea.A doua funcție care m-a cucerit este acea de redare a melodiilor sau prin Bloototh poți asculta direct melodiile stocate în telefon.Eu sunt una din acele persoane care nu poate trăi fără muzică și mai am zile când îmi uit acasă MP3-ul,acele zile trec cele mai greu.Dar acest ceas m-a surprins enorm că poate stoca fișiere audio,în acele zile când îmi uit MP3-ul ar fii salvarea mea deoarece niciodată nu uit telefonul și ceasul care îl pun la mână.
O funcție care mi se mai potrivește este aceea de reamintire când ai apeluri pierdute.Eu fac parte din categoria de oameni care primesc zilnic 4-5 apeluri de la diferite persoane și câteodată uit să sun înapoi din diferite motive:cred că i-am sunat înapoi și de cele mai multe greșsesc ori primesc alte apeluri și uit complet de acele apeluri pe care trebuia să le dau.
 Ca o concluzie,acest ceas îl recomand femeilor care iubesc să îmbine elegantul cu sportul dar și acelor doamne care doresc un ceas pe care îl pot folosi ca și MP3 sau un simplu reminder.:)

Comentarii

Postări populare