Primavara este anotimpul indragostirii

Iubesc primavara chiar daca ador anotimpurile unde temperaturile sunt mai scazute.Deci ce iubesc cel mai mult primvara este sentimentul acela de "speranta" adica pot sa visez cu ochii deschisi ca ziua care urmeaza poate fii mai buna ca cea de ieri.
 Perioada asta mi se pare perfecta pentru  indragosteala si nu numai,pentru mine se aplica mereu chiar daca in perioada asta m-am indragostit mai mult de oamenii decat de  natura.
 Eu am perioade "intense"cand baietii vor sa se combine cu mine,si lunile astea de primavara nu am scapat dar nu ma plang.:))In primul rand este un tip cu care am copilarit si ne-am intalnit din nou acum cateva luni(cred ca am scris in articolele mai vechi). Deci tipul incearca chiar daca am i-am spus foarte clar ca nu ma intereseaza ,eu sunt o persoana care incearca sa isi urmeze instinctul si stiu ca ar fi o greseala daca noi ne-am combina.In primul rand stiu ca nu ar tine ....noi suntem doua persoane cu personalitati puternice si nu cred ca am ajunge undeva.Si in al doilea rand i-am reintalnit pe majoritatea cu care am copilarit si stiu ca ei sunt"gasca lui" si nu as vrea sa imi stric reputatia prin cartier din cauza lor.Suna copilaresc dar asta este adevarul,oricum de la 15 ani nu prea am mai stat in cartier.El ca tip este genul meu blond cu ochii albastri dar sunt chestiile astea peste care nu pot trece si na,macar prieteni sa ramanem.
 Alt tip care incearca dar el este mai subtil si super cute in acelasi timp,ne stim de jumatate de an dar joaca la cartea"prieten".Mi se pare genial ca  om adica ma amuza dar stiu ca pot discuta orice cu el adica ori imi da o idee buna ori ma face sa rad.:)))
 Pe langa oameni pot spune ca m-am reindragostit de natura,de cand cu acest proiect 360 zile pot spune ca imi ador viata mai mult ca asa pot (re)descperi lucruri peste care m-as fi bucurat doar pe moment,acum le pot revedea prin acele poze din album.
 Sper ca anotimpul acesta va da si voua aceasta stare de implinire si sa gasiti iubirea in cele mai neasteptate persoane si locuri.
  N

Comentarii

Postări populare