Omul bun trebuie sa se schimbe....

Deci zilele trecute a fost ziua de nastere a mamei si s-au intamplat nsite chestii super dubioase.Prima si cea mai ciudata a fost ca nu am avut ce sa ii dam ,ma refer la un cadou pentru ca sora mea i-a dat cadoul de 8 marite chiar daca i-am spus ca nu.Am aflat ulterior ca nu i-ar fi placut deoarece nu vroia doar asta si are dreptate ca nu vii cu o esarfa de 2 lei.Asa ca a fost de datoria sormii sa ii ia un cadou de ziua ei,bineinteles ca nu a vrut sa caute....Asa ca a venit cu o idee sa ii luam mamei mancare chinezeasca  asa ca am cautat cu o noapte inainte ce sa luam.Fie dupa multe nelamuriri zice ca nu deoarece luam pizza si este deajuns.Asa am ajuns de ziua mamei sa ne gandim ce sa ii luam....Eu i-am luat un trandafir si sormea o cutie de Rafaello (care nu-i place) si o felicitare.
 La munca bineinteles ca nu am putut pleca devreme sa o prind pe mama acasa...fix astazi s-a gasit sa am multa munca asa ca am terminat foarte tarziu.... si nu am apucat sa stau decat putin pe acasa.
 Faza naspa este ca am plecat de la munca special sa o vad pe mama de ziua ei si surpriza a fost ca nu am prins-o acasa deoarece bunica mea iesise din spital si bineinteles mama fix de ziua ei trebuie sa duca ceva la spital.Fie m-am enervat groaznic ca "soarta" a facut in asa fel sa nu o prind pe cea mai importanta persoana din viata mea acasa de ziua ei.:( Bineinteles ca m-am certat cu bunica mea ca s-a gasit sa o trimita pe mama fix de ziua ei si bolnava sa ii duca ei la spital nu stiu ce....
 Fie dupa ce-mi fac o mie de nervi acasa ma duc la munca,bineinteles  ca nu aveam chef sa vb cu oameni.Soarta a facut in asa fel incat sa imi aduca un coleg cu chef de vorba asa ca pot zice ca timpul meu a trecut repede .
 Fie dupa merg acasa ,primul lucru a fost sa o imbratisez pe mama ca nu am vazut-o toata ziua.Eu cred ca imbatrisarea este unul din cele mai sincere gesturi deoarece prin el putem transmite destula energie pozitiva spre altcineva. Chiar daca ma simt prost ca nu am putut sa ii iau mamei  un cadou  eu zic ca m-a inteles.

Comentarii

Postări populare