Ziua mea, ziua copiilor dar și Bookfest


Creioane Colorate, Carte De Colorat, Colorat, Carte

Astăzi este o zi în care sărbătorim în primul rând inocența și de aceea urez tuturor copiilor o zi plină de bucurii și de amintiri frumoase. Sper că toți citirorii mei se simt astăzi copii, până la urmă toți avem suflet de copil dar ne este teamă câtodată să îl arătăm. Sper că astăzi toți vă distrați sau măcar încercați să lăsați grijile pentru altă zi, oricum ele nu pleacă nicăieri 😀.

Trecem și de urări și zic că astăzi este și ziua mea, o zi care am început-o cu o durere de cap dar a trecut (uff, ce noroc!). Da, ziua mea care mi-a adus la cunoștință că a mai trecut încă un an din viața mea. Nu sunt tristă, până  la urmă  viața mea a început să prindă contur și să aibe un sens și asta contează. Dacă tot este ziua mea, am primit și cadouri (cea mai bună parte a zilei). Eu ador surprizele deci nu sunt genul care i se dă bani să își ia ceva și, de aceea oamenii au mereu bătăi de cap când îmi iau cadouri. Cadourile care le-am primit au fost neașteptate dar hai să vă spun: de la sormea am primit o pereche de pantofi cu toc albaștri (frumoși nu am ce spune) dar cu o talpa infernală și de aceea i-am spus că din păcate nu îi voi purta (nu vreau să îmi complic singura existența cu ceva care mi-ar face rău). Pe lângă pantofi, mi-a mai dăruit un parfum fain rău care la început nu mi-a plăcut dar a fost doar prima impresie. De la părinții mei au primit o bluză elegantă care din păcate nu îmi place (noroc  că își pot recupera banii) dar și un tort care a fost ceva neașteptat. Ideea este că îi doream de mult un tort dar nu avusesem timp să merg să gust dar au reușit să facă un tort din prăjitura mea preferată.

Acum vă spun ce cadouri mi-am făcut eu de la Bookfest. Am mers cu gândul să văd ce cărți noi au ieșit și să văd ce îmi pot lua. Erau cam același cărți de la Gaudeamus dar de data asta mi-am făcut curajul să îmi iau mai multe cărți; partea hilară este că pe cele de la Gaudeamus nu le-am citit încă dar timpul nu este pierdut. Am luat Diana cu Vanilie ( am citit-o dar o voiam în biblioteca mea), Căutând-o pe Alaska, Sub aceeași stea , Femeia cameleon ( pe care am luat-o cu 10 lei, am fost super surprinsă) dar și Teroristul necunoscut ( am dat 5 lei pe ea, yeiii!). Nu am avut o gaură în buget și am dat doar 50-60 lei pe toate și tot ce îmi doresc este să le citesc până vine Gaudeamus în toamnă.

Cam asta a fost ziua mea, a ta cum a fost?

Comentarii

Postări populare