Voluntariat

Saptamana asta am fost mai "activa"decat deobicei la ONG-ul la care fac voluntariat.Eu sunt coordonator de proiect,iar "copilasul meu" ajuta oameni prin hainute.Noi sortam haine pentru spalat,le punem in saci si dupa facem saci pentru nevoiasi.
Va povestesc astea deoarece in prima zi a venit sa ma ajute fix o fata care acum 2 ani m-a invatat sa cant la pian.In ONG-ul nostru avem mai multe proiecte si noi ne-am intalnit cand am mers la copii din orfelinat si aveau pian si pot zice ca mi-a aratat cate ceva si pot spune ca am prins drag mai mare de acest instrument.:) Oricum ne-am schimbat ambele,cand eram acolo si faceam hainute imi aduceam aminte cum eram acum 2 ani si cat de naive eram.Vreau sa precizez ca noi ne vedem rar,nu suntem prieteni doar amice si ne vedem din an in Paste cand poate veni la activitati.
 In alta zi am invitat o tipa care o stiu de la tenis ca sa vada cum se face voluntariat pe bune.Bineinteles ca fata a intarziat nu 30 min  doar vreo 90 minute,a avut noroc ca m-a gasit ,am mai stat putin sa vada cum se face si dupa am fost sa mancam ceva.Am aflat ca nu s-a imprietenit cu nimeni la facultate ca i se par fitosi si chesti din astea.Nu zic ca nu are  dreptate dar nu este flexibila,adica nu stiu cat om mai vorbi deoarece eu am o problema,imi ascult instinctul.Si acesta imi zice sa ma feresc de ea,deobicei am un instinct bun si vreau sa-l urmez..
 Chiar daca nu am scris foarte mult  despre voluntariat au fost alte chesti de povestit,in viitor voi fi mai specifica in legatura cu voluntariatul.
 N

Comentarii

Postări populare