Primele gauri facute

Buna,
 Scuze ca nu am mai scris de mult dar am fost prea lenesa. :)))
 Astazi vreau sa va spun de primele gauri care mi le-am facut,fie nu le-am facut eu dar le-am simtit din plin.:)) Oky deci de mult timp imi doream sa imi dai alte gauri,am fost in liceu foarte fascinata de piercing-uri si tattoes dar am parinti "comunisti" care mereu spuneau ca lucrurile astea sunt pentru puscariasi,va da-ti seama ce gandeam....ca traiesc inca in comunism si na i-am lasat in pace:))
 Fie din vara ma batea gandul sa imi fac alte gauri si sa imi gasesc alti cercei,cei care ii purtam nu prea ma reprezentau chiar daca eu i-am ales.Nu stiu cum se face ca saptamana trecuta am fost in IDM sa imi caut palton si m-am plimbat prin tot magazinul,trec peste vaicarerile mele i legatura cu gasirea unui palton frumos si ieftim si m-am uitat si la bijuterii si acolo m-am indragostit pe loc,am vazut niste cercei ce seamanau foarte mult cu piercing-urile.Din pacate am fost doar sa patrulez si sa vad ce gaseam prin IDM.Oky deci a doua-a  zi am revenit sa imi caut paltonul care-l vazusem dar si cercei.Partea hilara a situatiei este ca nu am mai gasit paltonul care-l doream dar nici nu am mai recunoscut magazinul,si acum ma gandesc cum nu am mai gasit magazinul....Dar fie revenind la cercei,ii iau ,ma bucur ca i-am gasit ca deobicei am "norocul"sa numai gasesc nimic cand revin a doua-a oara.
Pana ajung acasa ma gandesc cum sa imi fac gaurile sa fiu sterile etc si ideea care a primat in capul meu este sa mi le fac cu un ac de cusut.:)))Acasa o rog pe sora mea,te rog sa ma filmezi sa am s eu o amintire :))) Dupa ce ma chinui 5 minute,vine sormea cu ideea ei geniala sa imi faca ea gaurile cu branula,am uitat sa mentionez ca pana atunci a stat langa mine sa vada cat ma chinui:)))Vie ea cu branula si se chinuie putin la urechea la care am incercat cu acul dar reuseste.Dupa prima gaura zic pas ca imi face a doua-a gaura maine ca numai rezist la durere,nu pot zice ca a fost insuportabil dar a fost un soc pentru prima data.Dupa 20 min ma gandesc ca maine poate am infectie si sigur numai fac asa ca o chem sa imi faca si a doua gaura,la a doua a fost mai oky dar am rugat-o sa nu ma intepe direct ci usor sa nu ma bruschez eu,imi era frica sa nu intre acul de la branula in jugulara mea(da am o minte bolnvara cateodata):)))
Noaptea a fost oky nu am avut dureri insuportabile si acum pot spune la aproape o saptamana de cand le am ca a meritat,a fost o experienta wow si o voi repeta cand voi gasi un nou model de cercel.
 Sper ca nu v-am plictisit,
  N.:)

Comentarii

Postări populare