Treasure hunt

Deci in weekend am fost la treasure hunt organizat de asociatia Bucurestiul Tinerilor.A fost o experienta interesanta tinand cont de echipa.:)))  O parte din echipa a fost facuta de 1 decembrie cand am fost la o tipa,si alta parte dintr-o tipa care o stiam care a mai adus 2 persoane.
Fie experienta a fost faina deoarece am putut sa revad unele locuri din Bucuresti pe care deobicei le evit cum este Centrul Vechi,nu am nimic personal doar ca mi se pare foarte ipocrit ca sunt doar restaurante si cluburi.Prin aceasta experienta am redescoperit Carturestiul din centru  si pot zice ca m-a impresionat placut tinand cont ca este a doua-a oara cand trec prin el.Printre provocari  pot zice ca am avut sa stergem o masa,sa facem o poza cu un bebelus,asta a fost una dintre cele mai grele deoarece toata lumea nu ne lasa parca le faceam ceva copiilor dar am avut un mare noroc la Mc ca era o familie cu un bebe si am putut sa "furam " o poza cu bebele lor care s-a imprietenit destul repede cu mine:))))
 Alta provocari care mi s-au parut mai greute a fost sa gasim o masina cu pana,la asta ne-am plimbat 30 minute sa gasim una care nu prea avea pana,avea o roata mai desumflata:))) Tot in zona masinilor raman si va zic ca am mai avut de sters o masina de praf/zapada,asta a fost pentru mine putin jenanta deoarece am gasit o masina unde proprietari  erau de fata si ne-au filmat,va da-ti seama ca ne credeau extraterestri:))) oricum nu cred ca erau bucuresteni:))) in schimb au trebuit sa ne ajute cu o hora si eu fost draguti si au facut-o.Partea cea mai amuzanta este ca in timp ce le curatam  masina ne-au spus ca daca vrem de mancare ca aveau la ei covrigi parca:)))
Si apogeul a fost sa colindam niste straini,noi am gasit un grup de catareti care la sfarsit ne-au spus foarte frumos doar ca nu avem voce dar au fost niste experiente faine pe care mi le voi aminti cu drag.
 La sfarsit cand ne-am intors am avut de asteptat 30 minute sa aflam cine a castigat.Bineinteles ca am stat la o ciocolata calda si am vorbit vrute si nevrute.Noi am stat mai mult de 30 min de vorba si cand am mers sa vedem daca s-au aflat castiatori,surpriza noi eram singura echipa care mai era ca festivitatea fusese mai devreme si doar noi si echipa organizatorie  mai eram:))) Afla ca am fost pe la sfarsitul clasamentului chiar daca noi ne facusem calculele ca eram printre primi.Nu dau vina pe nimeni doar asa ca fapt,cert este ca mam distrat si asta conteaza cel mai mult.
 Cam astea au fost experienta treasue hunt,la anu la cat mai multe.:))
   N

Comentarii

Postări populare