Relaxarea se poate și în oraș

Eu sunt născut și crescută în București și mereu aud de la oameni că în București nu ai cum să te relaxezi. Pentru că aud aceste vorbe destul de des, am spus că ar cam trebuie să ofer idei oamenilor. Nu o să mă leg de clasicile ieșiri în parc, ci de alte activități care te ajută să te relaxezi. Eu sunt o mare fană a activitățiilor noi, activități care te ajută să evoluezi ca și om. Noroc că în această metropolă găsim și activități de acest timp, care te fac să ieși din zona de confort dar care în același timp sunt și amuzante.
Un lucru care îmi place să o fac constant este să fac un fel de tresure hunt, aleg o zonă și merg  să văd clădirile. Îmi place să aleg p zonă și în drum spre ea să citesc puțin despre istoria ei. Sunt conștientă că nu vor rămâne multe informați dar cumva 1-2 informații cu siguranță îmi rămân. Am ajuns să văd zona parcului Cișmigiu și sincer, vă recomand din suflet să vă pierdeți câteva ore în acest cartier mirific.Așa mi-a atras atenția o casă interbelică care are un vibe foarte interesant. Mă bucură enorm când văd cum se îmbină viziunea unui om tânăr cu istoria unui local. Nu voi spune mai multe despre acest lucru, vă las pe voi să veniți și să îmi spuneți dacă ați înțeles la ce m-am referit.
Am spus la început că o să dau și alte idei pentru a vă relaxa în acest minunat oras. În acest minunat oraș, vă pot spune cu mândrie că se găsesc și quiz-uri unde îți pui cel mai important mușchi la lucru. La Katz GastroLab pot spune cu mândrie că este SINGURUL local din București unde aceste quiz-uri sunt gratuite. Am scris cu majuscule pentru că sunt singurii care și-au dat seama că este necesar să avem cât mai multe activități intelectuale gratuite ca să fie accesibile pentru cât mai multe persoane.
Am fost și eu într-o seară, v-am spus că încerc mereu când sunt în oraș să găsesc activități noi și provocatoare. Mi-am făcut și echipă, cu oameni cu care nu am mai ieșit la genul acestea de activități și a fost un mix superrr interesant. Am aflat că tipul care a venit este pasionat de genul aceste de quiz-uri și cealaltă coechipieră era pentru prima dată. Și pentru mine era prima dată dar eram super pasionată de întrebări de cultură generală  așa că aveam habar.  Am ieșit pe ultimul loc dar ne-am distrat și nu ne-a părut rău, timpul a trecut foarte repede. Vă spun că au fost întrebări foarte diverse și unele foarte interesante, am râs pentru că au și din chimie și biologie. A fost funny pentru că eu și fata am studiat ambele materii dar la întrebarea din chimie chiar nu știam. Am uitat să menționez că nu ai variante de răspuns, tu trebuie să vii cu răspunsul. A fost o experiență unică, ne-am distrat și am servit și o mâncare super bună. Nu se spune degeaba, că o activitate bună devine și mai bună când ai mâncare de calitate și gătită din suflet. Un lucru foarte interesant despre ei legat de mâncarea este că ei au fost cei care au servit mâncare pentru Tom Cruise sau formației 1975 când au concertat la Sala Palatului. Le-am încercat mâncarea și vă garantez că o să vă placă și voua.
Au o grămadă de evenimente de la Karaoke până la seri temetice dar o să vă spun despre seara de jazz. Eu nu am fost dar au fost cunoscuți de-ai mei care sunt foarte exigenți cu acest gen muzical. Mi-au spus că a fost o seară ca pe vremuri, muzică live de jazz acompaniată de un vin bun și platou de brânzeturi.Știu că mi-au trimis multe videouri și mi-a părut rău că nu am fost și eu cu ei; o să ajung și eu la o seară de jazz cândva și revin cu un review.

Vreau să le mulțumesc celor de la SuperBlog pentru ocazia de a scrie acest articol și întregii căătorii; mi-a fost dor să mai scriu amintiri de-ale mele pentru publicul larg.


Comentarii

Postări populare