2019, anul cu cele mai multe învățături

Încă puțin și se termină acest an și este timpul să tragem o linie să vedem ce experiențe importante am avut și ce am învățat. Pentri mine, a fost un an plin de experiențe care mi-a schimbat unele percepții radical.

Ianuarie a fost o lună grea la muncă, am învățat că răbdarea este cea care îți aduce lucruri bune într-un final.
Februarie m-a făcut să mă gândesc serios dacă mi-am ales bine direcția în viață, mai mult am văzut ce chinuri îndură un om bolnav dar și persoanele care au grijă de el.
Martie a fost luna unde am înfruntat frica mea de înălțimi și momentul în care am știut că trebuie să călătoresc mai mult.
Aprilie este un mix de sentimente; fericirea că am putut să o sărbătoresc pe mama și unchiul, tristețea că pe 11 am pierdut-o pe buni și apăsarea că Paștele nu a mai fost la fel.
Mai a fost luna când un om magic a intrat în viața mea și m-a ajutat să descopăr multe lucruri despre viață și mine în general, pe lânga asta am fost și la nunta celei mai bune prietene din facultate.
Iunie a fost o lună nebună, nebună de tot. Am avut probleme mari cu somnul, am avut parte de niște sentimente pe care nu le-am mai avut și experiențe nebune de tot.
Iulie am experimentat viața de boschetar în gară, viața la cort și Electric Castle; pe scurt o aventură.
August este luna când am revenit la Summer Well și am văzut comportamentul unor oameni.
Septembrie a fost luna treasure hunt și șansa să vezi cum ai putut face fericit un om.
Octombrie am văzut că puțin este mai bun decât  mult.
Noiembrie mi-am petrecut mai mult pe la muncă decât acasă dar am avut noroc de oameni minunați care m-au ajutat să trec peste momentele grele.
Decembrie care mi-a reaprins o dorință mai veche, o luna care m-a făcut să mă întreb din nou dacă fac alegerea bună.

Comentarii

Postări populare