Pur și simplu EL

A trecut o lună de când nu am mai postat, nu a fost pentru că nu mai am inspirație sau chef, motivul real a fost că am cunoscut un om super fain. Un om cu o perspectivă diferită de viață și nu numai, genul omul cu un vibe super fresh care mi l-a transmis și mie.

 Partea funny este că vine dintr-o cultură pe care eu una nu o agreez, nu mi-a făcut nimic personal doar că mi-a fost "băgată pe gât" la școală, așa că am fost reticentă.
 Revenind la "el", pentru așa o să îl numesc în această postare a fost o surpriză din primul moment când l-am întâlnit, genul friendly care se adaptează super repede la oameni. Despre el vă pot spune că a avut un intership în țară de 3 luni și ironia sorții a făcut să îl întâlnesc doar cu 2 săptămâni înainte să plece. Spun ironie deoarece am învățat super multe de el și cred că mai erau câteva lucruri de descoperit.
Au fost 2 săptămâni nebune unde a trebuit să mă împart între muncă, el și întâlniri cu prieteni.... ce pot spune, a fost o aventură în adevăratul sens al cuvântului dar mi-a plăcut.:))) Acum poate vă întrebați că poate m-am îndrăgostit, răspunsul este nu dar cred că "el" merită să îl menționez aici deoarece m-a ajutat să cresc mental și un alt mod de ai mulțumi nu știu. "El" mai mult ca sigur nu v-a citi asta sau poate doar o parte pe care i-o voi da eu dar totuși merită să scriu despre aceste 2 săptămâni nebune.
 Nu voi scrie despre întâmplări deoarece nu contează, ceea ce contează sunt emoțiile transmise. Cu el am învățat să mă enervez, poate sună ciudat dar mi-a arătat că există și alt tip de enervare decât să te superi pe cineva. Am învățat despre cultura lui, multe lucruri funny pe care le voi ține minte dar și lucruri care nu sunt roz, mă bucur că mi-a prezentat cultura lui cu totul, nu doar partea frumoasă. Cred că cel mai important lucru rămâne că mi-a arătat cum răbdarea te ajută în viața dacă știi cum. Faza interesantă este că asta o calitate a lui, nu a culturii de unde vine ceea ce m-a surprins plăcut.
A fost amuzant să îi fiu și ghid, mai mereu planurile nu le-am dus la capăt, așa că am improvizat. Ce mă întristează este că nu i-am arătat tot ci doar o bucățică mică a orașului, sper că totuși a rămas cu o amintire plăcută a orașului.
Am promis că păstrăm legătura pe internet dar niciodată nu se știe cum evoluează lucrurile, totuși rămâne un om fain.:d

Comentarii

Postări populare