Iubirea și uitatul

Astăzi vreau să vorbim despre "uitatul" prietenilor. Bineînțeles că sunt multe motive, unele întemeiate (cam puține) iar cele mai multe puerile și care ne fac să ne întrebăm după o perioadă de ce numai avem pe nimeni cu care să ieșim. Oamenii pe care îi considerai prieteni dar care te-au rănit, sunt și eu de acord ca să le dai delete și block  virtual dar și în viața reală. Din păcate, astăzi vorbim despre nimicurile făcute conștient sau inconștient, și repercursiunile aferente.
 Ar fii multe momente pentru care uiți de prieteni dar astăzi vorbim despre momentul când te îndrăgostești. Vreau să clarific de la început că nu am nimic cu iubirea, ce mă deranjează este că se uită ușor de cei cu care cu câteva săptămâni înainte ieșeai sau vorbeai. Am scris acest articol ca o frustare pentru unele persoane și ar fii fain dacă la un moment dat vor vedea. Eu sunt o persoană directă și din păcate nu am apucat să le spun față-n față ceea ce voi scrie aici. Nu știu cum conversațiile zilnice s-au transformat în mesaje rare gen: vii la eveniment? Păi asta am fost eu pentru tine, o persoană cu care ieșeai când aveai tu chef? Pentru ce au fost toate conversațiile alea, gen nu aveai cu cine vorbeai sau ce? Genul ăsta de întrebări mă face să mă întreb ce am însemnat eu pentru tine. Poate te-ai prins sau nu, dar am folosit timpul trecut; nu accept să fiu folosită doar pentru a umple timpul, dacă asta înseamnă pentru tine prieten, te rog frumos, caută în altă parte pentru că nu avem aceași definiție pentru prietenie. Nu mă consider mai bună ca tine, dar cred că mereu am fost acolo când mi-ai cerut ajutorul/ sfatul, este păcat că doar eu am văzut așa relația noastră.
Pe lângă asta, au mai fost oameni care s-au folosit de această relație de prietenie stric să își umple timpul până să găsească pe cineva. Chiar dacă mi-a spus-o de la început, am crezut că a văzut în mine și în lucrurile pe care le-a descoperit și altceva, nu doar un fel pentru a-și umple timpul. Asta este când vrei să vezi ce este mai bun în oameni, te arzi mereu și așa adaugi un nou gol.
Dacă sunt oameni care consideră că prietenii sunt doar până îți găsești iubirea, vă rog eu frumos să nu vă mai plângeți după. Am văzut mulți oameni care se plâng de asta, dar uitați-vă întâi la voi dacă v-ați comportat oky cu oamenii care acum vă ignoră.

Comentarii

Postări populare