Vara aceasta avem nevoie de un somn liniștit

Vara este perioada din an care câteodata nu ne dă un somn liniștit din cauza căldurii excesive dar  am eu câteva tips-uri care pe mine mă ajută dar sper că și pe voi să vă ajute.

  • În primul rând pentru un somn liniștit îmi aerisesc camera, fie vara sau iarnă mereu fac acest lucru. Acest obicei  mă ajută vara să mă răcoresc, și așa pot adormi mai repede.
  • Alt lucru care ne ajută să avem un somn plăcut dar care din păcate multe persoane îl ignoră este calitatea saltelei. Unii trag cu dinții de salteaua lor chiar dacă deja îi deranjează și astfel nu se mai pot odihni. Eu am găsit salteaua AMBER și în continuare vă voi spune de ce o recomand.  Această saltea conține chihlimbar (ceva wow, nu?) iar acesta ajută la relaxarea corpului. Pentru cine nu știa,  chihlimbarul este folosit ca agent terapeutic din cauza influenței sale asupra corpului uman. Alte proprietăți ale acestei saltele sunt spuma High care ajută corpul să se relaxeze prin distribuirea egală a greutății dar și spuma de memorie care reacționează la căldura corpului, preluând curbele anatomice, creând senzația de plutire. Dacă v-am convins și vreți să încercați această saltea se poate prin programul de testare de 100 de nopți. 
  • Cel mai important sfat pe care îl pot da pentru un somn liniști este meditația. A ajuns ceva foarte necesar deoarece este modul meu prin care mă eliberez de grijile acumulate în aceea zi. Este o senzație wow să știi că există un mod prin care te poți elibera de energile negative și în același timp să meditezi la lucrurile întâmplate peste zi.
Deci acestea au fost trucurile pe care le folosesc eu, tu cum ai parte de un somn liniștit?

Comentarii

Postări populare