Parfumuri testate#1

Am acasa o obsedată de parfumuri care și-a luat un sfert din parfumurile de pe piață, așa că v-a fi ajutorul meu în această rubrică ca să aveți 2 puncte de vedere atunci când vreți să achiziționați.
 Criteriile pe care vi le vom prezenta vor fii:mirosulpersistența și aspectul.
Am ales să început cu parfumurile mele, puține la număr luate de pe Elefant.ro

Lady Gaga-apă de parfum Fame, 100 ml

 Este primul meu produs luat de la ei dar și cel mai special.Mai jos veți găsi părerea fiecăreia despre el.Așa ca preț merită să îl comandați când sunt reducerile, nu mi se pare că merită prețul întreg.
Lady Gaga - Apa de parfum Fame, 100 ml, Pentru Femei - Incolor
imagine preluată de pe elefant.ro

                                Elena:

  • miros: la început este finuț dar nu persistent 
  • persistență:după 4 h începe să se duc
  • aspect:ambalajul și sticla interesante
                               N:

  • miros: este floral dar dă mai mult spre exotic,îl recomand celor mai visătoare care vor să încerce și altceva
  • persistența:pe piele nu persistă mult dar rămâne în haine o perioadă lungă
  • aspect:parfumul în sine este negru dar nu pătează,recipeintul este unic la fel ca și creatoarea dar și cutia arată bine
poză preluată de pe compari.ro

Pussy Deluxe-apă de parfum Cherry Cat, 30 ml

 Eu l-am cumpărat inițial cu 35 lei dar sincer nu merită, acum este 14 lei și este mai acceptabil ca pret.Poza este de pe alt site dar produsul este cumpărat de pe elefant.ro .
                           
                             Elena:
             
  • miros:mirosul este fructat dar nu cireșe  
  • persistența:ține și 4 h
  • aspect:drăguț
                            N:
  • miros: este puternic dar nu de cireșe
  • persistență: ține peste 6 ore dar pe mine mă deranjează după o perioadă din cauza mirosului tare
  • aspect: când l-am cumpărat m-a atras în primul rând ambalajul

Shop&love Parfums Love Love, 30 ml

Și acest parfum a fost luat de pe elefant.ro , sincer când l-am cumpărat am fost mânată de preț(10 lei) dar și de forma mică.
                              Elena:
    Shop & Love Parfums Love Love for women
    imagine preluată de pe fragrantica.com
  • miros: nu mi-a plăcut                            
  • persistență: nu a ținut mult
  • aspect: nu mă atrage
                             N:
Guess - Apa de toaleta Guess Girl, 100 ml, Pentru Femei - Incolor
imagine preluată de pe elefant.ro
  • miros: mie una îmi miroase a vară și pur și simplu îl ador, încercați-l că nu aveți ce pierde
  • persistență: ține 2-3 ore dar și după o perioadă lungă încă îl mai simți vag
  • aspect:mie una îmi place acest mixt de culori și din ce am observat toate parfumurile de la ei au acestă formă

Apă de toaletă Guess Girl, 100 ml

Este special și l-am ales cadou pentru mama dar și eu m-am dat de o grămadă de ori cu el.

               Elena:
  • miros: flori de grădină
  • persistență: la început puternic, se duce dupa 9 ore
  • aspect:foarte frumos care duce cu gândul la trandafiri;își merită banii
            N:

  • miros: cum a spus și Elena miroase a flori, nu neapărat de grădină
  • persistență:m-a ținut mai mult de 9 ore
  • aspect: sticluță și ambalaj super cute, nu mi s-a spart încă chiar dacă nu l-am trântit
Cam acesta a fost primul articol, sper că v-am ajutat și dacă aveți alte păreri despre aceste parfumuri le aștept cu drag.

Comentarii

Postări populare