Spring Super Blog- impresii


Fotografia postată de Albert Budica.

Uite că am terminat și a doua mea participare la această minunată competiție. Încep prin a spune că a fost o provocare să pot scrie la timp la toate probele și să nu am penalizări (ca la prima participare). Toate astrele s-au aliniat și pe lângă concurs a trebuit să scriu și pentru dizertație și vă puteți imagina că eram împărțită dar în final mă bucur că am găsit un echilibru să le împart pe toate. O să recunosc că de la atâtea griji am dorit doar să scriu la probe și nu m-am axat pe trăiri (mint, la unele mi-am pus sufletul pe tavă).

Ediția aceasta a fost pe gustul meu, a fost o ediție în care ne-am plimbat "virtual" pe tot globul, am învățat cum să facem din haine second-hand ceva chic, ne-am jucat, am adus omagii femeilor din viața noastră, am mai descoperit noi trucuri legate de make-up și am putut prezenta un proiect social care schimbă societatea. Toate aceste probe pot spune că m-au ajutat să mă dezvolt ca blogger dar și ca om, mă bucur că această ediție s-a pus mai mult accent pe conținut și nu pe promovare excesivă. La 2 probe care mi-au rămăs la suflet, am putut cu ușurință să îmbin conținut de calitate cu punerea într-o lumină bună a unui brand.

Această ediție îmi rămâne în suflet nu pentru această frumoasă diversitate ci pentru emoția transmisă. Chiar dacă am avut multe pe cap, am avut în același timp onoarea să văd primele reacții la unele articole scrise. Au fost unele dintre acele rare momente în care conștientizezi că ceea ce faci este bun și că poți schimba într-o măsură viața unui om. Deci da, cu asta rămân din această ediție, o emoție care a spart bariera dintre un conținut cu caracter publicitar care în același timp conține o poveste reală.

Legat de note, la primele 2 probe de traveling am luat note micuțe dar am progresat pe parcursul competiției. Cam 50% dintre note au fost peste 90 ceea ce m-a surprins, nu știu sincer dacă eu am progresat sau am avut un juriu mai îngăduitor.  Această ediție nu am mai avut performanța să mă apropriu de primele 3 locuri la vreo probă dar am avut alte satisfacții ( am zis mai sus ^^). Legat de locul în clasament am avut o urcare; în prima ediție am fost pe locul 61 iar acum 55, o urcare lină dar binevenită ținând cont de condițiile mele de participare. Am avut o surpriză plăcută aceată ediție, un copil a participat. L-am observat acum la sfărșit și am văzut că a ieșit pe locul 38. M-am bucurat pentru el dar în același timp m-am ofticat că nu am mai fost cea mai mică participantă dar și pentru că cineva așa tânăr a înțeles mai bine ca mine probele. Oricum dacă citește sunt mândră  de el că a avut inspirație și că a  avut curajul să participe.

Legat de gală, nu voi merge că sincer nu prea este de  mine chiar dacă aș avea destule lucruri de făcut. Nu vreau să par îngânfată sau ceva de genu dar am început să fiu anxioasă și mai bine văd gala din patul meu.:d Nu știu dacă în viitor voi mai participa, nu că nu mi-a plăcut ci pentru că nu știi ce îți rezolvă viața, așa că voi decide când vine momentul ce voi face.:)

Comentarii

Postări populare