Cum a fost anul acesta?


Uite că se termină și 2017 și voim să fac o retrospectivă a acestui an. Mi s-au întâmplat așa de multe lucruri dar cel mai important am putut îndeplini toate lucrurile din lista mea(da, am așa ceva). Să nu vă imaginați că îmi scriu lucruri ireale,când fac această listă mă gândesc să adaug lucruri nefăcute până acum dar în același timp îmi prioritizez și tot ce am mai important. Pot spune că mi s-au îndeplinit toate dar am primit și mai mult decât mi-am dorit. Ce m-a uimit a fost că am primit jobul pe care mi l-am dorit(bineînțeles că nu mi-a căzut din cer, m-am implicat pentru el) dar am văzut în final că nu sunt încă pregătită să îmi dedic așa de mult timp lui.
Am făcut destule lucruri frumoase și noi anul acesta dar am avut și unele lecții să le învăț. Una dintre ele este că oamenii vin și pleacă din viața noastră, tot ce putem noi să facem să rememorăm toate momentele faine dar și lecțiile date. Cea mai grea lecție rămâne pierderea unor obiecte personale pe care le am de la 16 ani,  trist este că mă imagineam dându-le mai departe ca o moștenire, încă nu mi-am pierdut speranța, poate nu le voi recupera dar pot să le înlocuiesc.:)
 Cam acesta a fost anul meu în linii mari, un an plin de realizări care au necesitat niște sacrificii de care mă bucur că le-am făcut, acum aștept să văd ce îmi oferă anul ce urmează .:)

Comentarii

Postări populare