V/Art

Am fost așa norocoasă că am putut participa la primul festival unde 5 personalități ai underground-ului bucureștean au lăsat străzile pentru a desena virtual.În prima zi a fost ziua creației unde au venit si au desenat.Eu sunt o mare fană a grafitti-ului și știam 2 persoane care vor veni să deseneze,așa că pot spune că pentru mine a fost o binecuvântare să îi văd pe preferații mei in realitate.În această primă zi de festival au fost invitați multe persoane din sfera acesta și unele persoane din presă,sa fiu sinceră cei din presă a fost doar o doamnă care mie mi s-a părut enervantă și neprofesionalistă,zic asta deoarece nu știu dacă știți cum arată ochelarii pentru lumea 3D dar aceștia au un fir si trebuie să ai grijă astfel încât să nu se accidenteze nimeni,din păcate doamna aceasta era sa cauzeze un accident de genul asta si nu ar fi fost oky.Să fiu sinceră credeam că voi vedea si oamenii din sfera bloggului,au fost invitați câțiva dar din cauza ploii nu au putut ajunge.Eu am fost voluntară și credeam că voi avea treabă de facut dar  surpriza mea a fost ca nu am avut.:))) La acest event am descoperit o chestie pe care nu aș recomanda-o nimănui dar vă voi spune despre ea.Este vorba despre apă mineralizată,o porcărie deoarece este plină de zahăr și din căte știu eu apa nu conține zahăr,așa că vă recomand din suflet să nu beți chestie din aceea a-ți bea doar zahăr.:( Altă chestie care am încercat-o au fost prăjiturile,geniale ce-i drept dar nu prea am putut eu mânca deoarece am avut acasă Nuttela și nimic nu detronează Nutella,îm plus nu mănânc dulce în prostie că nu doresc să fac diabet dintr-o prostie.
 Organizatorii mi s-au parăt așa de gașcă și mereu ne întrebau dacă ne avem nevoie de ceva,această chestie mi s-a părut super deoarece nu găsești mereu oamenii care să te întrebe cum te simți.Pe lângă asta ne-au dat și multe chestii cute,ne-au dat vouchere să mergem la ei la studio să  încercăm jocurile virtuale,sincer când voi merge vă voi spune părerea mea și să mergem la o tipă care are tatuaje semi-permanente să ne alegem,și eu folosesc chiar dacă mai rar și sunt curioasă cum sunt ale ei.:) Prima zi a evenimntului a fost super chiar dacă a fost cu circuit închis dar cel mai mult mă bucur că i-am văzut lucrând live pe preferații mei chiar dacă nu am vorbit cu ei.:(
 Pentru că mi-a plăcut prima zi,am zis să vin si la ultima zi de event care surprinzator au fost lucruri de făcut dar cumva eu le-am ocolit,nu știu cum sincer.:)) Ziua a fost dedicată publicului așa că oamenii au vrut să încerce ochelarii și să vadă lumea virtuală,am îcercat și eu a fost super doar că eu nu pot sta mult cu ei pe ochii ,mă luase amețeala:(Oricum trebuie să îî ajutăm să înțeleagă cum sunt cu manetele,eu nu m-am băgat că erau alți voluntari care știau,eu am găsit o tipă care venise din Anglia înapoi în România să mai viziteze si pot spune că am aflat multe lucruri despre britanici,chestia wow a fost aceea că ei sunt foarte plictisitori și știu doar să bea.Tipa mi-a dat un exemplu ciudat,a învățat un tip de la căminul unde stătea să se urce pe acoperiș și mi-a spus că încă se povestește despre aceea întâmplare,sincer m-a mirat mult această fază ,nu îi credeam așa plictisitori.
 Acest eveniment a fost unul interesant unde am cunoscut o gramadă de oameni și cel mai important mi-am văzut preferații,vă aștept și pe voi la următorul eveniment.
 Vă las și link-ul să știți pe viitor.:)
  https://www.facebook.com/VART2017/
   N

Comentarii

Postări populare