Festivalul Maiart

Nu știu câți știți de acest festival,sincer nici eu nu știam de el până nu am aflat de la un cunoscut.Acest festival este dedicat artiștilor amatori care doresc să se promoveze,nu știu dacă celor mai buni li se ofera vreun premiu în bani.
 Eu am aterizat pe acolo să ajut dacă se întâmplă vreun accident,din fericire nu a fost nici un accident și m-am bucurat de o zi interesantă.În primul rând am cunoscut niște persoane foarte mișto și în acelasi timp am cunoscut persoane care fac voluntariat la Clubul Artiștilor,un loc unde s-au strâns pasionași de teatru si fac spectacole gratis pentru oamenii.Ce m-a surprins a fost că sunt ca o familie,adică m-a uimit faptul ca 2 care au fost împreună 6 ani acum sunt prieteni și se respectă.
 Revenid la festival,m-au surprins placut concurenții,eu am fost doar în prima zi si m-au surprins,mai ales prima trupa.Au avut o scenetă din El Circo si cel mai mult m-au surprins copii,în aceea scenetă copii au avut rolurile principale si cel mai bun a fost un copil ce-l interpreta pe  șeful circului,deci acel copil are stofa de artist pe mine personal m-a captivat.Au fost și alte numere interesante  dar copii aceștia au fost singurii care m-au captivat pe bune.A mai fost o scenetă interesantă unde o fată a fost un fel de bad girl și surprinzător și-a jucat bine rolul,tot în aceași scenetă a fost o parte când niște fete au interpretat un dans arab care le-a ieșit bine pentru niște amatoare.În aceași zi un tip care este cu 10-15 ani mai mare ca mine se dădea la modul insistent,norocul lui a fost că îmi era simpatic prietenul lui .Această experiență a fost și benefică deoarece mi-am putut exersa psihologia,la modul în care de cățiva ani încerc să înăbuș acest talent.
 Interesant a fost că am revenit și în ultima zi a festivalului,trebuia să susțin un amic care trebuia să joace.Tipul m-a chemat la ora 14:00 și a aflat între timp că v-a juca mai târziu,norocul lui a fost că aveam alt eveniment în apropiere dar bineînțeles că nu m-am întors să-l revăd,sincer mi s-a distrus puțin vibe-ul să stau să aștept,eu nu fac parte din categoria oamenilor răbdători.
 Oricum festivalul m-a surprins plăcut și pot spune că la anu voi revenii cu drag,același lucru vă invit și pe voi să faceți.
 N

Comentarii

Postări populare