Festival 2019 #1

M-am gândit să vă povestesc la ce festivalri am fost anul acesta, dacă anul trecut nu am fost nicăieri măcar anul acesta să compensez.
Prima oprire a fost la Cluj, mai exact la Electric Castle. A fost prima mea experiența la acest festival și am fost surprinsă. Nu o să vorbesc de cazare și alte chestii de genul, am scris despre aceste experiențe aici.
Deci festivalul în sine este interesant gândit, de la locație până la activități. Este prima dată când merg la un festival care se ține într-un sat, da chiar așa este pentru cine nu știa. Oamenii de acolo sunt super faini, sincer aș vrea să văd cum este acel sat și înafara festivalului. partea faină legată de acest sat este aceea că este foarte aproape de Dej și nu așa aproape de Cluj, un lucru care încă mă mai amuză. Aici o să spun un lucru care m-a deranjat puțin, mereu trebuia să scanăm brățările și nici până acum nu am înțeles dacă voiau să facă o statistică sau le era frică că se falsifică.
Eu una nu am stat decât o zi jumată la festival așa că ce vă voi spune acum a fost experiența mea scurtă. Ca activități aveai o grămadăăă, de la jocuri ale copilăriei până la sporturi extreme. Un lucru fain dacă vrei să încerci cât mai multe lucruri și diverse așa că da, nu aveți cum să vă plictisiți când nu sunteți la concert. Ca view am rămas surprinsă de copacii din centru unde aveați o grămadă de prize dacă voiai să încarci telefonul, am rămas impresionată deoarece aveai o priveliște faină la main stage și la majoritatea activitățiilor.
Legat de mâncare vreau să felicit LIDL pentru organizare. Aveau un magazin unde prețurile erau aceași ca în magazinele din București, un lucru care m-a surprins plăcut, foarte rar găsești produse la festivaluri unde prețurile nu sunt umflate ca să acopere chiria. Au avut și o zonă de grătar, luai produse și le puteai face la grătar dacă aveai chef. Chiar dacă îi felicitar am avut și o întâmplare neplăcută care vreau să vi-o povestesc. În prima zi, am fost pe la ora 14:00 să luăm de mâncare, am luat destule și chiar apă care ne-au ajuns. A doua zi când am fost am avut "surpriza" să nu ne lase să ieșim cu ele și uite așa ne-am chinuit să mâncem ce putem și restul să aruncăm, ironic, nu? M-a deranjat că LIDL era lângă un camping și oamenii aceia erau norocoși că puteau merge fără probleme cu mâncarea în zona de camping.
Legat de muzică au fost foarte multe scene amplasate super fain cu diferite tematici, toată lumea găsea un loc care i se potrivea. Eu am fost la toate (sau aproape toate)  și la vreo 2 scene am simțit că acolo este locul meu.
Cam aceastea au fost experiențele mele în perioada scurtă cât am stat, cu bune și rele sper că v-au ajutat și sper să ne vedem la anu la EC.:d

Comentarii

Postări populare