Campingul este o experiență


Am fost și eu cu campingul pentru prima dată acum ceva săptămâni și m-am gândit că această experiență trebuie împărtășită cu voi. Deci mie nu îmi plac lucrurile luate step by step ci îmi place să mă arunc în gol de prima dată. Am povestit cum a fost experiența cu alesul lucrurile aici, așa că astăzi vorbim despre experiența în sine.
Ca o începătoare bineînțeles că nu am ales lucrurile bune așa că am avut ceva de furcă. În primul rând, nu am ales ghiozdanul bun deoarece nu puteam să îmi pun cortul în spate așa că l-am pus într-o sacoșă. Deci durerea de mâini pe care am avut-o nu o pot compara cu nimic ce am trăit toată viața mea, gândește-te să cari un cort, sac de dormit, pompă și cizme; toate într-o pungă de rafie. A fost un calvar de la început până la sfărșit, un calvar pe care nu îl voi uita o lungă perioadă de timp.
 Când am ajuns în zonă, alt calvar a fost montatul cortului pe o căldură; deci nu exagerez când zic că m-am bronzat acolo mai repede decât dacă aș fii mers la mare. Pe lângă asta, era o căldură în cort chiar dacă l-am lăsat să se aerisează, în fine am putut dormi o oră ca să îmi adun puterile.
 Noaptea când ne-am întors în cort a fost o aventură, deci nu am putut dormi deloc vreo 2 ore din cauza paranoi (cred). Într-un final când am putut dormi, m-am trezit de o grămadă de ori toată noaptea din cauza frigului. Dimineața când m-am trezit eram înțepenită ca toți bătrânii, cu vocea răgușită și cu temperatură.
Uite așa am rezistat o noapte din 5, vă dați seama că am plecat acasă după experiența asta. Partea funny este că am rezistat o noapte din 5, așa îți dai seama că dai bir cu fugiți. Am plecat mai mult deoarece nu eram odihnită și nu mă mai bucur de nimic. La voi cum a fost prima experiență în camping?

Comentarii

Postări populare