Eu și curierii#1

De-a lungul anilor am avut parte de destule întâmplări funny cu curierii, altele mai puțin fericite dar m-am gândit astăzi să vă povestesc două întâmplări mai sad.
Ambele sunt de anul acesta și sper să vă amuze. Deci prima a fost când am  căștigat o carte și oamenii au fost drăguți să mi-o trimită. Am pus adresa de acasă deoarece știam că este cineva acasă în perioada aceea. Surpriza a fost când m-a sunat tata și mi-a povestit că nu îi dă lui personal coletul. Când am sunat la ei mi s-a spus că se specifică că trebuie să mi se dea personal. Mi s-a părut o prostie deoarece nu erau acte sau alte lucruri importante, era doar o amărâtă de carte pe care o voiam. La final mi-a spus că pot veni la depozit care era nu era in București să o ridic personal. Îți dai seama că nu am mers, mi se părea un drum lung doar pentru o carte.

A doua întâmplare a fost recenta dar nu voi da nici un nume. Am cumpărat dintr-un magazin de specialitate multe echipamente pentru munte și trebuia să mi le aducă acasă. Mă sună curierul  pe la 12:00 dacă este cineva acasă, îi explic că nimeni nu este nimeni acasă până la ora 16:00 și aș aprecia dacă ar veni atunci. Tipul vine cu argumente din astea că nu știe dacă este prin zona și eu înțelegătore îi spun să vină a dou zi dar tot dupa 16:00. Bineînțeles că mă sună a doua zi tot la 12:00 și îi repet ceea ce îi spusesem cu o zi înainte. Lucrul acesta mi-a pus capac și am făcut din nou comanda și am mers să o iau din magazin. Nu spus că era un colet imens și eu m-a chinuit să îl scot din mall, că după am dat bani la Uber să aduc coletul acasă.

Cam de asta am scris acest articol, sper să nu pățiți și voi ca mine. Voi ce întâmplări neplăcute ați avut cu curierii?

Comentarii

Postări populare