Ed Sheeran, un artist care nu trebuie ratat


Crăciunul trecut i-am făcut mamei cadou bilet la concertul lui Ed Sheeran, și pentru că nu putea merge singură mi-am luat și eu. Sincer mi-am regretat puțin decizia la vremea aceea deoarece nu prea aveam bani dar tot am făcut-o.
 Sincer toată săptămâna am așteptat acest concert și uite că a venit și ziua lui. O zi în care se anunța ploaie dar în care eu mi-am luat sandale,ca na ploaia nu face rău, nu?:)) M-am văzut cu mama pe la 17:00, am fost să mâncam ceva și fix atunci a început ploaia.:))) S-a oprit într-un final, eu îmi făcea griji că mi se vor uda biletele și pașaportul dar totul a fost oky în final. Am uitat să vă menționez că m-am stresat cu actul de identitate, eu nu am buletinul încă și eram panicată că nu voi intra ( ironic, nu?:)) ).
 După hopul ăsta urmează altul, fără lucruri din astea nu ar mai fii fain să povestești, nu?:)) Noi am avut bilete cu loc, eram  sus pe la 331. Pentru cei care nu știți stadionul, este cea mai sus  parte; noi nu eram chiar sus, eram pe rândul 6 gen aproape de bară. Eu dar și mama avem probleme cu înălțimea dar eu una m-am adaptat, mama era funny că se ținea de scaune ca să coboare. După această peripeție, după 5 minute căutăm alte locuri mai jos deoarece ei i se părea că este în vale și v-a cădea. Într-un final am găsit și am putut sta acolo până la sfărșit.

Concertul a început la 18:30 în condițiile în care se spunea că v-a începe la 18:00. A fost o tipă Zara Larsson, îi știam 2 melodii dar a fost super faină. A făcut show și a transmis emoții, ceea ce este cel mai important.:)
După a urmat preferatul meu James Bay, tipul are o melodie care încă mă obsedează Hold back the River. Este veche de câțiva ani dar pentru mine rămâne printre preferatele mele și după anii aceștia. Tipul este fain în realitate și cel mai important trăiește muzica ceea ce eu una am simțit. Poate nu are cele mai happy melodii dar transmite și asta contează, cel puțin pentru mine.

După ce m-am delectat cu James urmează Ed Sheeran. Pot spune că m-a surprins de la început, omul a fost singur pe scenă și a știut să facă atmosferă. Cel mai fain este că nu a avut band, a fost doar el, o chitară și niște butoane ceea ce a fost super impresionat. Ca melodii, știam câteva dar m-am îndrăgostit de unele pe care nu le știam. Per total ar trebui ca toți să îl vadă live cel puțin o dată, este un geniu pentru vârsta lui și se vede munca depusă ca să ajungă la acest nivel.

Am început acest articol spunând că nu a meritat să iau biletul, acum amintindu-mi concertul pot spune că toți ar trebui să îl audă live o dată în viață.

Comentarii

Postări populare