O zi în spital văzută cu alți ochi

În bula noastră considerăm că tot ce ni se întâmplă este cel mai important, un lucru cât se poate de adevărat în condițiile în care putem trăi doar ce ni se întâmplă nouă. Dar sunt momente când te mai izbește realitatea și îți arată că mereu se găsesc oameni care au întâmplări mai grele de tras de cât tine. Uite așa am pățit și eu săptămâna asta, eu cu gândurile mele am fost expusă puțin la întâmplările altor persoane. Am avut treabă prin spital și așa am putut fii un observator a tot ce îndură alții. Știu că în spital sunt doar oameni care deja au o problemă gravă dar când te lovești tot îți este greu să accepți. Îmi aduc aminte o zi când am plecat spre spital cu gândurile mele, mă gândeam cât îmi urăsc câteodată viața și la scurt timp am văzut cum alții chiar au motive întemeiate să și-o urască. Am văzut o pacientă care era în dureri, și atunci mi-am dat seama cât de nerecunoscătoare sunt câteodată. Chiar dacă mai este nedreaptă câteodată, totuși încă sunt sănătoasă și încă am toate persoanele importante lângă mine.
 În altă zi, doar am stat și am văzut puțin din ritualul oamenilor internați în spital. Este un lung șir de așteptări care se împletește cu durerea. Așteptări să te operezi până la gândul  dacă vei mai ajunge să stai liniștită în propria casă alături de familie. Lucruri pe care majoritatea le ignorăm dar le căutăm cu disperare când ajungem să realizăm că acelea sunt lucrurile cele mai de preț. Viața are căi ciudate prin care ne maturizează și ne arată care sunt lucrurile cu adevărat importante.

Comentarii

Postări populare