Un nou control nu strică așa de început de an

Și eu ca și voi, duc o viața foarte haotică unde cel puțin în cazul meu înseamnă cam 18-19 ore de muncă pe zi. Nu mă plâng, fac ceea ce îmi place dar din cauza această uit să mai dau pe la doctor ca să îmi fac anumite controale. Așa că m-am decis să fac un top cu lucrurile care trebuie mereu controlate în fiecare an.


  1. Nu strică să începem noul an cu o faptă bună și să devenim donatori de sânge. Știu, v-am terorizat cu acest subiect dar așa salvăm viața cuiva și în același timp facem gratuit un set de analize, să vedem cum stăm.
  2. O ecografie abdominală este cel mai bun prilej să vezi cum arată organele tale interne după sărbători.
  3. Un control și o ecografie la inimă este obligatorie pentru toată lumea, nu contează vârsta când vrei să vezi cum stai cu "motorul vieții."
  4. Tiroida, un alt organ vital dar care mereu este neglijat trebuie să fie verificată, trebuie făcute niște analize din sânge pentru a vedea care este nivelul hormonilor dar și o ecografie.
  5. Închei această listă cu vizita la stomatolog, un fel de "bau-bau" pentru cei mici dar și pentru cei mari. Trebuie să trecem peste această frică și să nu neglijăm dantură, că nu mai primim alta dacă o stricăm.
Sper că v-a plăcut acest top de început de ani și cel mai important, sper să vă fie de folos și să nu uitați că sănătatea noi o întreținem.

Comentarii

Postări populare